Studia Podyplomowe-Sponsoring Sportowy

Więcej informacji

Studia Podyplomowe-Sponsoring Sportowy

  • Cele Cel studium * dostarczenie uczestnikom aktualnej wiedzy i umiejętności z zakresu sponsoringu sportowego, * podniesienie umiejętności uczestników ze środowisk sportowych do skutecznego pozyskiwania sponsorów, * zdobycie przez uczestników umiejętności niezbędnych do skutecznego stosowania sponsoringu sportu w promocji przedsiębiorstwa–sponsora.
  • Profil słuchacza / wymogi Adresaci studium * menedżerowie i pracownicy sportowych spółek akcyjnych i zespołów sportowych zajmujący się finansowaniem działalności tych podmiotów za pomocą sponsoringu, * menedżerowie i pracownicy działów marketingu przedsiębiorstw (sponsorów), * inne osoby, zainteresowane zdobyciem dodatkowych kwalifikacji z zakresu promocji. Wymagane dokumenty: * wypełnione podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową, które można pobrać w Biurze Rekrutacji lub ze strony internetowej, * dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, * 3 podpisane imieniem i nazwiskiem zdjęcia o wymiarach 35 x 45 mm (kolorowe lub czarno-białe), * kopia dowodu osobistego (obie strony), * umowa o naukę, podpisana przez Kandydata (2 egzemplarze), * kopia dowodu wniesienia opłaty wpisowej
  • Szczegółowe informacje Studia Podyplomowe - Sponsoring Sportowy

    Ramowe treści studium
    Studium obejmuje zakres wiedzy i umiejętności w dziedzinie sponsoringu sportu pod kątem skutecznego wykorzystywania tego instrumentu promocji w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa – sponsora, poprzez prezentację nowoczesnych koncepcji marketingu sportowego jako wsparcia środowisk sportowych w pozyskiwaniu sponsorów. Ma także poszerzyć kompetencje absolwentów wyższych uczelni w odpowiedzi na potrzeby rynku.


    Plan studium
      1. Zarządzanie spółką sportową.
     
    2. Współczesny marketing sportowy.
     
    3. Sportowe public relations (PR).
     
    4. Sponsoring sportowy jako instrument promocji.
     
    5. Komunikacja sponsoringowa.
     
    6. Badanie skuteczności i efektywności sponsoringu.
      7. Sztuka negocjacji.
     
    8. Praktyka sponsoringu.
      9. Sport a Polityka Zrównoważonego Rozwoju Unii Europejskiej.
    10. Seminarium dyplomowe.

Inne informacje związane z administracja w sporcie

  • Studia I Stopnia - Zarządzanie Sportem i Rekreacją

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Organizacja i Zarządzanie Sportem

  • Centrum: WSG- Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia - Kultura Fizyczna i Zarządzanie Sportem

  • Centrum: WSG- Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia - Zarządzanie w Sporcie

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Organizacja i Zarządzanie w Kulturze Fizycznej, Menedżer Sportu

  • Centrum: MWSZ-Małopolska Wyższa Szkoła Zawodowa
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Wychowanie Fizyczne

  • Centrum: WSS-Wyższa Szkoła Sportowa im. Kazimierza Górskiego
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Rekreacja

  • Centrum: WSTH-Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi
  • Więcej informacji