Studia Podyplomowe-Psychologiczne Podstawy Budowania Marki

Więcej informacji

Studia Podyplomowe-Psychologiczne Podstawy Budowania Marki

  • Cele Celem zajęć jest przedstawienie współczesnej wiedzy na temat koncepcji, procesu i narzędzi budowania marek i przekazów komercyjnych, opartej na solidnych podstawach psychologicznych. Ponadto studenci uczestniczyć będą w szeregu ćwiczeń i warsztatów pokazujących praktyczne zastosowania przedstawianej wiedzy.
  • Profil słuchacza / wymogi Studia adresowane są głównie do absolwentów zainteresowanych podjęciem pracy w działach marketingu, sprzedaży, komunikacji korporacyjnej, PR oraz komunikacji wewnętrznej w ramach H
  • Szczegółowe informacje Studia Podyplomowe
    Psychologiczne Podstawy Budowania Marki


    Tematyka zajęć:

    *Budowanie marki (w kontekście biznesowym, społecznym i kulturowym),
    *Komunikacja biznesowa (zewnętrzna i wewnętrzna),
    *Psychologia reklamy,
    *Kreatywność w tworzeniu i rozwoju marki,
    *Marka a wartości (budowanie marki w oparciu o wartości, kampanie społeczne)
    .

    Tematyka i organizacja zajęć: Program obejmuje 150 godzin zajęć dydaktycznych, realizowanych w formie interaktywnych wykładów, seminariów i ćwiczeń.


    Warunki zaliczenia: Zaliczenie poszczególnych zajęć w ramach studiów.

    Kadra nauczająca: Kierownikiem studiów jest dr Marek Drogosz - doktor nauk humanistycznych, wykładowca w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, adiunkt w Instytucie Psychologii PAN. Autor kilkudziesięciu artykułów naukowych, redaktor i współautor książki Jak Polacy przegrywają, jak Polacv wygrywają. Obszary zainteresowań naukowych to m.in. spostrzeganie ludzi, komunikacja społeczna, narracje, stereotypy. Członek-założyciel Polskiego Stowarzyszenie Psychologii Społecznej oraz członek European Association of Social Psychology. Oprócz działalności akademickiej od 10 lat prowadzi szkolenia dla firm (m.in. D’Arcy, TVP, Servier). Przygotowywał także ekspertyzy na temat programu tworzenia marki narodowej Polski (dla Krajowej Izby Gospodarczej) oraz neutralizowania stereotypów społecznych (dla Narodowego Banku Polskiego).

    Prowadzący zajęcia to doświadczeni wykładowcy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, (prof. Dariusz Doliński), Uniwersytetu Warszawskiego (dr Victor Martinez-Reyes), a także najwyższej klasy specjaliści-praktycy, z bogatym doświadczeniem pracy w wielkich korporacjach, obecnie z powodzeniem budujący marki własnych firm (Wojciech Kłosowski, The Cream; Krzysztof Tarka, Tarka Executive’s).
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie