Studia Podyplomowe-Organizacja Usług Hotelarskich i Gastronomicznych z Elementami Zarządzania
CeleCelem studiów jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania obowiązków związanych z organizacją usług hotelarskich i gastronomicznych oraz zarządzaniem. Studia mają również na celu przygotowanie słuchaczy do pełnienia różnorodnych zadań w obszarze hotelarstwa i gastronomii. Kończący studia podyplomowe powinni posiadać podstawowe kompetencje z zakresu usług hotelarskich i gastronomicznych, towaroznawstwa produktów spożywczych, technologii produkcji potraw oraz prowadzenie hoteli, restauracji, barów i innych obiektów gastronomicznych. Słuchacze zostaną zapoznani z technologiami informacyjnymi w hotelarstwie i gastronomii.
Profil słuchacza / wymogiAdresatami studiów są absolwenci wyższych uczelni (studia I lub II stopnia), którzy chcą zdobyć kwalifikacje zawodowe z zakresu organizacji usług hotelarskich i gastronomicznych oraz turystyki. Studia są skierowane szczególnie do tych absolwentów, którzy w swojej pracy zamierzają się zająć lub zajmują się tematyką organizacji usług hotelarskich i gastronomicznych oraz zarządzaniem. WARUNKI PRZYJĘCIA: · odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich; · formularz podania; · 2 fotografie format jak do dowodu osobistego; · zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia nauki (termin ważności 6 miesięcy); · dowód osobisty do przedłożenia oraz kserokopia dowodu osobistego; · dowód wpłaty wpisowego i czesnego;
Szczegółowe informacjeStudia Podyplomowe
Organizacja usług hotelarskich i gastronomicznych z elementami zarządzania
PROGRAM STUDIÓW OBEJMUJE ZAJĘCIA Z ZAKRESU: · technologii gastronomicznej z towaroznawstwem,
· kuchni obcych narodów i regionalnych,
· organizacji i techniki obsługi konsumenta,
· wyposażenia przedsiębiorstwa gastronomicznego,
· higieny produkcji gastronomicznej,
· prawa w hotelarstwie i gastronomii,
· dietetyki,
· podstaw hotelarstwa,
· organizacja i techniki pracy w hotelarstwie,
· zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim i gastronomicznym,
· marketingu w hotelarstwie i gastronomii,
· ekonomiki hotelarstwa i gastronomii,
· technologii informacyjnych w hotelarstwie i gastronomii.