CeleStudia, poza praktycznym przygotowaniem do wypełniania funkcji marketingowej, mają uwrażliwić uczestników na konsekwencje zmian zachodzących w otoczeniu funkcjonowania przedsiębiorstwa, nauczyć profesjonalnego stosowania instrumentów i narzędzi marketingowych oraz internetowych i badawczych. W czasie studiów uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności wykraczające poza klasyczne studia z zakresu marketingu, między innymi z zakresu badań i analiz marketingowych, controllingu marketingowego czy innowacji marketingowych.
Profil słuchacza / wymogiStudia są kierowane do osób pracujących w działach marketingu oraz do osób chcących podjąć pracę w dziale marketingu lub w agencji marketingowej czy reklamowej. Jednakże studia te będą także przydatne właścicielom małych i średnich firm.
Zajęcia i kadra
Zajęcia będą miały formę wykładów i warsztatów. Kadrę dydaktyczną stanowią głównie praktycy z bogatym doświadczeniem zawodowym
w działach marketingu, agencjach marketingowych, reklamowych i badawczych. Pozwoli to uczestnikom studiów zapoznać się z odmiennymi punktami spojrzenia na funkcję marketingową w przedsiębiorstwie.
Program
1. Marketing w strategii firmy strategie marketingowe (8 godz.)
2. Analiza konkurencji i wojujący marketing (6 godz.)
3. Zachowania nabywców (8 godz.)
4. Badania marketingowe (8 godz.)
5. Prognozowanie zjawisk rynkowych oraz planowanie sprzedaży (6 godz.)
6. Analizy strategiczne (8 godz.)
7. Strategia produktu oraz zarządzanie portfelem produktów (10 godz.)
8. Marketing usług (4 godz.)
9. Zarządzanie marką (12 godz.)
10. Strategie cenowe (8 godz.)
11. Organizacja i zarządzanie dystrybucją (8 godz.)
12. Techniki sprzedaży i obsługi klienta (4 godz.)
13. Techniki i narzędzia PR (w tym zarządzanie sytuacją kryzysową) (12 godz.)
14. Marketing internetowy (12 godz.)
15. Instrumenty promocji (12 godz.)
16. Planowanie marketingowe (12 godz.)
17. Planowanie reklamy (8 godz.)
18. Controlling i audyt marketingowy (8 godz.)
19. Innowacje marketingowe przegląd nowoczesnych teorii marketingowych (8 godz.)
20. Zawieranie umów prawne aspekty (4 godz.)
21. Współpraca z agencjami marketingowymi, reklamowymi i badawczymi (4 godz.)