Studia Podyplomowe-Nowoczesny Marketing

Więcej informacji

Studia Podyplomowe-Nowoczesny Marketing

  • Cele Studia, poza praktycznym przygotowaniem do wypełniania funkcji marketingowej, mają uwrażliwić uczestników na konsekwencje zmian zachodzących w otoczeniu funkcjonowania przedsiębiorstwa, nauczyć profesjonalnego stosowania instrumentów i narzędzi marketingowych oraz internetowych i badawczych. W czasie studiów uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności wykraczające poza klasyczne studia z zakresu marketingu, między innymi z zakresu badań i analiz marketingowych, controllingu marketingowego czy innowacji marketingowych.
  • Profil słuchacza / wymogi Studia są kierowane do osób pracujących w działach marketingu oraz do osób chcących podjąć pracę w dziale marketingu lub w agencji marketingowej czy reklamowej. Jednakże studia te będą także przydatne właścicielom małych i średnich firm.
  • Szczegółowe informacje Studia Podyplomowe-Nowoczesny Marketing

    Zajęcia i kadra
    Zajęcia będą miały formę wykładów i warsztatów. Kadrę dydaktyczną stanowią głównie praktycy z bogatym doświadczeniem zawodowym
    w działach marketingu, agencjach marketingowych, reklamowych i badawczych. Pozwoli to uczestnikom studiów zapoznać się z odmiennymi punktami spojrzenia na funkcję marketingową w przedsiębiorstwie.

    Program
    1. Marketing w strategii firmy strategie marketingowe (8 godz.)
    2. Analiza konkurencji i wojujący marketing (6 godz.)
    3. Zachowania nabywców (8 godz.)
    4. Badania marketingowe (8 godz.)
    5. Prognozowanie zjawisk rynkowych oraz planowanie sprzedaży (6 godz.)
    6. Analizy strategiczne (8 godz.)
    7. Strategia produktu oraz zarządzanie portfelem produktów (10 godz.)
    8. Marketing usług (4 godz.)
    9. Zarządzanie marką (12 godz.)
    10. Strategie cenowe (8 godz.)
    11. Organizacja i zarządzanie dystrybucją (8 godz.)
    12. Techniki sprzedaży i obsługi klienta (4 godz.)
    13. Techniki i narzędzia PR (w tym zarządzanie sytuacją kryzysową) (12 godz.)
    14. Marketing internetowy (12 godz.)
    15. Instrumenty promocji (12 godz.)
    16. Planowanie marketingowe (12 godz.)
    17. Planowanie reklamy (8 godz.)
    18. Controlling i audyt marketingowy (8 godz.)
    19. Innowacje marketingowe przegląd nowoczesnych teorii marketingowych (8 godz.)
    20. Zawieranie umów prawne aspekty (4 godz.)
    21. Współpraca z agencjami marketingowymi, reklamowymi i badawczymi (4 godz.)


Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Studia I Stopnia - Marketing i Reklama

  • Centrum: WSG- Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
  • Więcej informacji
  • Inżynieria Zarządzania i Marketingu - Studia Podyplomowe

  • Centrum: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
  • Więcej informacji
  • Marketing i Zarządzanie Przedsiębiorstwem - Studia Podyplomowe

  • Centrum: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie Personelem Toruń

  • Centrum: SKK- Studium Szkolenia Kadr w Toruniu
  • Więcej informacji
  • Podstawy Funkcjonowania Samorządności Lokalnej - Kurs Dokształcający

  • Centrum: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Więcej informacji
  • Logistyka - Studia Inżynierskie

  • Centrum: Toruńska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
  • Więcej informacji
  • Logistyka w Przedsiębiorstwach - Studia Podyplomowe

  • Centrum: Toruńska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
  • Więcej informacji