Studia Podyplomowe-Menedżer Turystyki i Hotelarstwa
CeleCel studium * zapewnienie uczestnikom nowoczesnej, praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym i rekreacyjnym, * zdobycie przez uczestników kwalifikacji niezbędnych do kreowania oraz rozwoju turystyki i rekreacji w gminie, powiecie, regionie, * wykształcenie umiejętności stosowania nowoczesnych metod zarządzania w turystyce i rekreacji.
Profil słuchacza / wymogiAdresaci studium * menedżerowie i pracownicy organizacji oraz przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych, * osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą w sferze turystyki i rekreacji, * pracownicy wydziałów turystyki urzędów gminnych i powiatowych, * członkowie komisji turystyki rad gmin i powiatów, * inne osoby, zainteresowane zarządzaniem w turystyce i rekreacji. Słuchaczami studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu mogą zostać osoby legitymujące się wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim, magisterskim). Wymagane dokumenty: * wypełnione podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową, które można pobrać w Biurze Rekrutacji lub ze strony internetowej * dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, * 3 podpisane imieniem i nazwiskiem zdjęcia o wymiarach 35 x 45 mm (kolorowe lub czarno-białe), * kopia dowodu osobistego (obie strony), * umowa o naukę, podpisana przez Kandydata (2 egzemplarze), * kopia dowodu wniesienia opłaty wpisowej
Szczegółowe informacjeStudia Podyplomowe - Menedżer Turystyki i Hotelarstwa
Plan studium
1. Podstawy zarządzania.
2. Nowoczesny menedżer.
3. Elementy geografii turystycznej.
4. Współczesne tendencje światowe a system organizacji turystyki w Polsce.
5. Tworzenie strategii rozwoju turystyki w przedsiębiorstwie i gminie.
6. Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa.
7. Rynek turystyczny i jego badanie.
8. Zarządzanie jakością w turystyce.
9. Zarządzanie personelem.
10. Sztuka negocjacji.
11. Marketing w przedsiębiorstwie turystycznym.
12. Elementy prawa w turystyce.
13. Fundusze Unii Europejskiej na rozwój turystyki.
14. Informatyka w turystyce i hotelarstwie.
15. Hotel w „Inteligentnym Budynku”.
16. Interkulturowość w biznesie turystycznym.
17. Subregionalne produkty turystyczne jako narzędzie rozwoju turystyki.
18. Case studies: hotel, biuro podróży, agroturystyka, gastronomia.
19. Tworzenie oferty turystycznej przez touroperatora.
20. Rynek przewozów turystycznych.
21. Seminarium dyplomowe.