CeleZadaniem tych Studiów jest przekazanie praktycznej wiedzy z zarządzania, prawa, a przede wszystkim finansowania kultury. Poznane w ramach Studiów techniki negocjacji, zasady kampanii reklamowych, zawieranie umów sponsorskich, powinny pozwolić na sprawne i profesjonalne kierowanie placówkami kultury.
Profil słuchacza / wymogiPrzyjęcie na studia odbywa się na podstawie złożenia kompletu dokumentów: - podanie (druk WSUS) - dyplom (lub odpis) ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem - kresokopia dyplomu wraz z suplementem - 2 fotografie - kserokopia dowodu osobistego - dowód wpłaty wpisowego (druk WSUS)
Szczegółowe informacjeSpis przedmiotów na Studiach Podyplomowych - Menedżer Kultury:
Dzieła sztuki - promocja i handel
Etykieta menedżera
Impresariat artystyczny
Kultura współczesna
Marketing w kulturze
Organizacja i zarządzanie placówką kultury
Organizacja imprez kulturalnych
Podatki i dokumenty finansowe
Podstawy prawne działalności kulturalnej
Polityka kulturalna
Pozaekonomiczne uwarunkowania rynku kultury
Produkcja filmowa
Produkcja teatralna i widowisko artystyczne
Projektowanie przedsięwzięć kulturalnych
Public Relations
Sztuka reklamy
Wiedza o kulturze
Wybrane elementy psychologii
Wydawnictwa - organizacja pracy i handel książką
Twórcze przywództwo