CeleCelem proponowanych studiów jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.
W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, przeprowadzać badania on-line, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Studenci tego kierunku poznają również specyfikę zachowań internautów/konsumentów.
Siłą studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Możliwość wymiany doświadczeń oraz poznania autorytetów w błyskawicznie rozwijającej się dziedzinie mediów interaktywnych ich poznania, zadania nurtujących pytań, stanowi dodatkową korzyść dla studentów.
Profil słuchacza / wymogiStudia przeznaczone są dla do specjalistów w zakresie marketingu, menadżerów, pracowników i właścicieli firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem.
Kierujemy je również do informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także do pracowników agencji reklamowych i PR-owych, właścicieli serwisów internetowych oraz przedstawicieli innych branż i specjalności, którzy w Internecie widzą szansę własnego rozwoju.
Szczegółowe informacjeAtuty kierunku:
Unikatowe w Polsce studia podyplomowe przedstawiające w praktyczny sposób zagadnienia związane z marketingiem internetowym przygotowane we współpracy z RAII, (http://raii.pl/) czyli Rzeszowską Akademią Innowacji Internetowych oraz Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele znanych w sieci firm, takich jakOnet.pl czy Gadu-Gadu S.A, Nasza-Klasa Sp. z o.o., i K2 Internet S.A.
Słuchacze pod opieką praktyka przygotują pracę dyplomową w formie kompleksowej kampanii internetowej.
Patronat merytoryczny nad kierunkiem ma Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacja zrzeszająca największe podmioty rynku internetowego w Polsce.
Absolwenci uzyskają praktyczne umiejętności w zakresie:
projektowania i przeprowadzania kampanii reklamowych online
przeprowadzania projektów badawczych w Internecie
wykorzystania najnowszych trendów w sieci w działalności marketingowej
podstaw grafiki i animacji 3d
znajomości podstaw funkcjonowania sieci, pod kątem technologicznym
wykorzystania wyszukiwarek i pozycjonowania w marketingu
wykorzystania technologii mobilnych, email marketingu w prowadzeniu kampanii
wdrażania kampanii PR w sieci
analizy społecznego wymiaru Internetu
podstaw prawnych funkcjonowania serwisów i prowadzenia kampanii w sieci
tworzenia rozwiązań commerce (sklepów internetowych)
zarządzania zespołem projektowym
Program studiów: PODSTAWY MARKETINGU W SIECI:
wprowadzenie do marketingu i PR
najnowsze trendy w marketingu internetowym
tworzenie kampanii reklamowych w Internecie
planowanie strategiczne w Internecie
NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO:
E-mail marketing
narzędzia mobilne w marketingu
podstawy e-commerce
pozycjonowanie stron internetowych i marketing w wyszukiwarkach
PR w Internecie
serwisy produktowe i korporacyjne
TECHNOLOGIE INTERNETOWE:
podstawy technologii internetowych
warsztaty graficzne i multimedialne
SPOŁECZNY WYMIAR INTERNETU:
zachowania konsumentów w Internecie
najnowsze trendy w sieci
społeczna przestrzeń Internetu
socjologia zmian społecznych
ZAJĘCIA UZUPEŁNIAJĄCE:
budowa i zarządzanie zespołem projektowym
prawne aspekty Internetu
seminarium dyplomowe
Czas trwania studiów:
Studia trwają dwa semestry i obejmują 208 godzin zajęć.
Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty oraz w niedziele.
Sposób sprawdzania efektów nauczania:
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest przygotowanie kampanii marketingowej w sieci, z wykorzystaniem wiedzy uzyskanej w trakcie zajęć.