CeleCel studium * zdobycie wszechstronnej wiedzy z zakresu: zarządzania, marketingu i technik sprzedaży - pod kątem ich praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorcy na rynku, * zdobycie nowoczesnej wiedzy z zakresu: efektywnych metod zarządzania sprzedażą w firmie, technik zatrudniania, oceniania, wynagradzania i motywowania pracowników, * zapoznanie się z ogólnymi zasadami i praktycznymi działaniami marketingowymi, technikami zarządzania i sprzedaży.
Profil słuchacza / wymogiAdresaci studium * osoby prowadzące gospodarczą działalność handlowo-usługową, wymagającej ciągłych zmian w systemie zarządzania, * pracownicy działów marketingu w przedsiębiorstwach handlowych, * osoby prowadzące działalność gospodarczą, poszukujące twórczej inspiracji dla sukcesu w biznesie, * osoby pragnące poznać nowoczesne i sprawdzone techniki sprzedaży i metody obsługi klienta. Słuchaczami studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu mogą zostać osoby legitymujące się wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim, magisterskim). Wymagane dokumenty: * wypełnione podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową, które można pobrać w Biurze Rekrutacji lub ze strony internetowej * dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, * 3 podpisane imieniem i nazwiskiem zdjęcia o wymiarach 35 x 45 mm (kolorowe lub czarno-białe), * kopia dowodu osobistego (obie strony), * umowa o naukę, podpisana przez Kandydata (2 egzemplarze), * kopia dowodu wniesienia opłaty wpisowej
Szczegółowe informacjeStudia Podyplomowe - Marketing i Sprzedaż
Plan studium
1. Współczesny marketing.
2. Badania rynkowe i marketingowe.
3. Techniki sprzedaży i negocjacji.
4. Menedżer marketingu.
5. Satysfakcja klienta a sukces firmy.
6. Elementy psychologii zarządzania (praca w zespole, zarządzanie czasem, sobą, stresem).
7. Public relations.
8. Zarządzanie produktem i marką.
9. Marketing w biznesplanie.
10. Komunikacja marketingowa.
11. Internet w marketingu i sprzedaży.
12. Psychologia konsumenta.
13. Marketing targowy.
14. Marketing w handlu.
15. Interkulturowość w biznesie.
16. Marketing i sprzedaż w praktyce.
17. Seminarium dyplomowe.