Studia Podyplomowe-Marketing i Komunikacja w Biznesie Międzynarodowym

Więcej informacji

Studia Podyplomowe-Marketing i Komunikacja w Biznesie Międzynarodowym

  • Cele Cel studium * dostarczenie uczestnikom aktualnej wiedzy z marketingu i komunikacji międzykulturowej wymaganej w prowadzeniu biznesu na rynkach zagranicznych, * zdobycie przez uczestników praktycznych umiejętności tworzenia i realizacji strategii marketingowych i komunikowania się w międzynarodowym środowisku.
  • Profil słuchacza / wymogi Adresaci studium * kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla w przedsiębiorstwach działających (lub zamierzających działać) na rynkach zagranicznych, * menedżerowie przedsiębiorstw odpowiedzialni za strategie marketingowe w otoczeniu międzynarodowym, * właściciele firm działający na rynkach zagranicznych, * osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą na rynku zagranicznym, * inne osoby zainteresowane skuteczną strategią firmy na rynkach zagranicznych. Wymagane dokumenty: * wypełnione podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową, które można pobrać w Biurze Rekrutacji lub ze strony internetowej, * dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, * 3 podpisane imieniem i nazwiskiem zdjęcia o wymiarach 35 x 45 mm (kolorowe lub czarno-białe), * kopia dowodu osobistego (obie strony), * umowa o naukę, podpisana przez Kandydata (2 egzemplarze), * kopia dowodu wniesienia opłaty wpisowej
  • Szczegółowe informacje Studia Podyplomowe- Marketing i Komunikacja w Biznesie Międzynarodowym

    Plan studium
     1.  Ekonomiczne i prawne uwarunkowania biznesu międzynarodowego.
     2.  Strategie marketingu międzynarodowego: produktu i ceny, marki, dystrybucji, promocji.
     3.  Badania marketingowe na rynku międzynarodowym.
     4.  Case studies: marketing międzynarodowy i komunikacja w praktyce.
     5.  Język angielski w biznesie międzynarodowym.
     6.  Trening menedżera marketingu.
     7.  Rozliczenia w biznesie międzynarodowym.
     8.  Planowanie marketingowe.
     9.  Negocjacje w biznesie międzynarodowym – aspekt interkulturowy.
    10. Skuteczna komunikacja marketingowa na rynku międzynarodowym.
    11. Internet w biznesie międzynarodowym.
    12. Polityka marketingowa a problemy zrównoważonego rozwoju.
    13. Seminarium.
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing