Studia Podyplomowe-Marketing i Komunikacja w Biznesie Międzynarodowym
CeleCel studium * dostarczenie uczestnikom aktualnej wiedzy z marketingu i komunikacji międzykulturowej wymaganej w prowadzeniu biznesu na rynkach zagranicznych, * zdobycie przez uczestników praktycznych umiejętności tworzenia i realizacji strategii marketingowych i komunikowania się w międzynarodowym środowisku.
Profil słuchacza / wymogiAdresaci studium * kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla w przedsiębiorstwach działających (lub zamierzających działać) na rynkach zagranicznych, * menedżerowie przedsiębiorstw odpowiedzialni za strategie marketingowe w otoczeniu międzynarodowym, * właściciele firm działający na rynkach zagranicznych, * osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą na rynku zagranicznym, * inne osoby zainteresowane skuteczną strategią firmy na rynkach zagranicznych. Wymagane dokumenty: * wypełnione podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową, które można pobrać w Biurze Rekrutacji lub ze strony internetowej, * dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, * 3 podpisane imieniem i nazwiskiem zdjęcia o wymiarach 35 x 45 mm (kolorowe lub czarno-białe), * kopia dowodu osobistego (obie strony), * umowa o naukę, podpisana przez Kandydata (2 egzemplarze), * kopia dowodu wniesienia opłaty wpisowej
Szczegółowe informacjeStudia Podyplomowe- Marketing i Komunikacja w Biznesie Międzynarodowym
Plan studium
1. Ekonomiczne i prawne uwarunkowania biznesu międzynarodowego.
2. Strategie marketingu międzynarodowego: produktu i ceny, marki, dystrybucji, promocji.
3. Badania marketingowe na rynku międzynarodowym.
4. Case studies: marketing międzynarodowy i komunikacja w praktyce.
5. Język angielski w biznesie międzynarodowym.
6. Trening menedżera marketingu.
7. Rozliczenia w biznesie międzynarodowym.
8. Planowanie marketingowe.
9. Negocjacje w biznesie międzynarodowym – aspekt interkulturowy.
10. Skuteczna komunikacja marketingowa na rynku międzynarodowym.
11. Internet w biznesie międzynarodowym.
12. Polityka marketingowa a problemy zrównoważonego rozwoju.
13. Seminarium.