Program
Studium Marketing i doradztwo polityczne trwa dwa semestry i obejmuje 182 godzin zajęć teoretycznych uzupełnianych ćwiczeniami i zajęciami praktycznymi.
1. Partie polityczne i ich programy (8 godz.)
2. Prawo prasowe (8 godz.)
3. Elity polityczne (8 godz.)
4. Współczesne systemy wyborcze i polityczne (8 godz.)
5. Komunikowanie polityczne (12 godz.)
6. Public Relations, promocja i reklama polityczna (10 godz.)
7. Socjotechnika polityczna (12 godz.)
8. Badania i sondaże polityczne (8 godz.)
9. Podstawowe zasady prawa wyborczego (4 godz.)
10. Strategie polityczne i wyborcze (8 godz.)
11. Organizacja i prowadzenie skutecznej kampanii wyborczej (12 godz.)
12. Media Relations w polityce (18 godz.)
13. Kształtowanie wizerunku osób publicznych (8 godz.)
14. Kształtowanie wizerunku partii politycznych (8 godz.)
14. Strategie zarządzania sytuacją kryzysową (8 godz.)
15. Prezentacja i sztuka wystąpień publicznych (12 godz.)
16. Wykorzystanie marketingu politycznego w działalności urzędu (8 godz.)
17. Techniki wirażu i stylizacji (4 godz.)
18. Warsztaty z kamerą (8 godz.)
19. Seminarium dyplomowe (10 godz.)
ORGANIZACJA NAUKI:
Studium podyplomowe trwa 9 miesięcy. Zajęcia są realizowane w trakcie 9-10 zjazdów i trwają od piątku (od godz. 16.30) do niedzieli (do godz. 16.00). Spotkania odbywają się średnio raz w miesiącu w budynku WSNHiD przy ul. gen. T. Kutrzeby 10.
WARUNKI ZALICZENIA:
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest uzyskanie wszystkich zaliczeń, zdanie egzaminów, przygotowanie pracy końcowej oraz zdanie egzaminu końcowego obejmującego obronę pracy. Absolwenci uzyskują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodnie ze wzorem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
WARUNKI PRZYJĘCIA: