Studia Podyplomowe- Komunikacja Społeczna i Public Relations

Więcej informacji

Studia Podyplomowe- Komunikacja Społeczna i Public Relations

  • Cele Celem studiów jest przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy oraz rozwinięcie w nich kompetencji w dziedzinie komunikacji i public relations. Słuchacze dowiedzą się m.in., jak współpracować z mediami, opracowywać komunikaty prasowe, organizować konferencje prasowe, kreować pozytywny wizerunek firmy, opierając się na profesjonalnym programie działań public relations.
  • Profil słuchacza / wymogi Adresatami studiów są przedstawiciele przedsiębiorstw, organizacji biznesowych, banków, agencji reklamowych i PR, a także dziennikarze, politycy, działacze społeczni, pracownicy instytucji edukacyjnych i kulturalnych.
  • Szczegółowe informacje Studia Podyplomowe- Komunikacja Społeczna i Public Relations

    Zajęcia na studiach ukierunkowane są na rozwinięcie u słuchaczy umiejętności praktycznych. Znaczną część zajęć wypełnią treningi i ćwiczenia warsztatowe z zakresu psychologii, komunikacji społecznej i wystąpień publicznych z wykorzystaniem mikrofonu i kamery telewizyjnej. Studenci w ramach pracy zespołowej przygotują projekt działań public relations.
    Kadrę dydaktyczną stanowią wykładowcy WSB oraz innych uczelni, a także dziennikarze i doświadczeni praktycy firm konsultingowych i marketingowych oraz pracownicy agencji PR.

    Program
    1. Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem (8 godz.)
    2. Komunikacja społeczna (12 godz.)
    3. Public relations (12 godz.)
    4. Komunikowanie i public relations w sytuacjach kryzysowych (8 godz.)
    5. Komunikat medialny (12 godz.)
    6. Zasady współpracy z mediami (10 godz.)
    7. Trening prezentacji i wystąpienia medialnego (16 godz.)
    8. Doskonalenie umiejętności kontaktów interpersonalnych (8 godz.)
    9. Psychologia w komunikacji społecznej i public relations (8 godz.)
    10. Dyrektor public relations, menedżer komunikacji, rzecznik prasowy (6 godz.)
    11. Prawne uwarunkowania komunikacji społecznej i public relations w Polsce (6 godz.)
    12. Lobbing, sponsoring, współpraca z inwestorami (8 godz.)
    13. Corporate identity (8 godz.)
    14. Kultura i etyka w biznesie (8 godz.)
    15. Ocena skuteczności działań w komunikacji społecznej i public relations (8 godz.)
    16. Projektowanie kampanii public relations (14 godz.)
    17. CSR społeczna odpowiedzialność biznesu (6 godz.)
    18. Repetytorium (8 godz.)
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja społeczna