KomentarzPo zakończeniu studiów absolwent otrzymuje Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych zgodne z przepisami MENiS ze wskazaniem kierunku studiów. Absolwenci otrzymują również Suplement do dyplomu (w języku polskim i angielskim), oparty na modelu opracowanym przez Komisję Europejską, UNESCO/CEPES oraz Radę Europy. Dzięki Suplementowi do dyplomu, wydawanemu w porozumieniu z Biurem Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej (pełniącym rolę The European National Information Centre on Academic Recognit
CeleMisją studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu jest rozwijanie potencjału ludzi i organizacji w warunkach nowej, zintegrowanej gospodarki unijnej.
Profil słuchacza / wymogiPodstawowym warunkiem przyjęcia kandydata na studia podyplomowe jest posiadanie co najmniej tytułu licencjata, inżyniera lub dyplomu ukończenia studiów magisterskich. Osoby, które ukończyły szkołę średnią również mogą uczestniczyć w studiach podyplomowych, ale zamiast świadectwa ukończenia studiów podyplomowych otrzymują zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z Rozporządzeniem nr 472 z dnia 12.10.93 r. MEN oraz MPiPS (Dz. U. z 1993 r. Nr 103, poz. 472).
Szczegółowe informacjeStudia Podyplomowe
Akademia trenera
RAMOWY PROGRAM AKADEMII TRENERA
I. BLOK WPROWADZAJĄCY
1. Trening podstawowych kompetencji trenerskich (zajęcia o charakterze interpersonalno-integracyjnym).
2. Psychologia osobowości. Teoria i praktyka.
3. Elementy psychologii klinicznej. Psychopatologia.
4. Trener grupowy. Tożsamość zawodowa i etyka pracy.
II. BLOK: PSYCHOLOGIA W PRACY TRENERA
1. Psychologia procesu grupowego. Grupa i jej dynamika. Cz.1
2. Psychologia procesu grupowego. Grupa i jej dynamika. Cz.2
3. Diagnoza psychologiczna uczestników grupy. Struktury charakteru
4. Praca z oporem i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z grupą. Warsztat.
5. Komunikacja interpersonalna w pracy trenera. Umiejętności niemanipulacyjnego wywierania wpływu.
6. Umiejętności prezentacji i autoprezentacji w sytuacji szkoleniowej. Trening aktorski.
7. Analiza Transakcyjna w pracy trenera - warsztat
8. Neurolingwistyczne Programowanie- NLP w pracy trenera - warsztat
III. BLOK: METODOLOGIA PROWADZENIA SZKOLEŃ
1. Zarządzanie projektem szkoleniowym. Od oferty szkoleniowej do badania efektywności szkoleń-cz.1
2. Zarządzanie projektem szkoleniowym. Od oferty szkoleniowej do badania efektywności szkoleń-cz.2
3. Projektowanie sesji szkoleniowej. Opracowywanie projektu szkoleniowego. Analiza przypadku.
4. Superwizja - sesja informacji zwrotnych.
5. Zarządzanie kompetencjami jako element polityki personalnej w firmie.
IV. BLOK PODSUMOWUJĄCY
1. Konsultacje indywidualne i przygotowanie sesji szkoleniowej
2. Egzamin dyplomowy - samodzielne przeprowadzenie modułu szkoleniowego