Studia Podyplomowe - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
CeleSzekspirowską maksymę „to be or not to be” współczesne realia biznesu przekształciły w „wiedzieć czy nie wiedzieć”. Specjalność „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” dostarczy słuchaczom aktualną wiedzę dotyczącą zagadnień efektywnego wykorzystania potencjału ludzkiego w firmie i nie tylko. Studia przeznaczone są zarówno dla osób, które pełnią na rynku funkcje pracodawcy, jak i pracobiorcy. Branżowość, struktura organizacyjna, struktura własności, wielkość firm nie stanowią żadnej bariery uniemożliwiającej przystąpienie do studiów. Profil studiów, układ i forma zajęć pozwalają skierować niniejszą ofertę do wszystkich, którzy chcieliby zwiększyć swój potencjał wiedzy na temat właściwego zarządzania zasobami ludzkimi.
Profil słuchacza / wymogiUkończenie studiów pozwoli nabyć i pogłębić wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Po ukończeniu studiów absolwenci otrzymają: Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie w biurze obsługi studiów podyplomowych następujących dokumentów: * odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich, magisterskich), * wypełnionego podania, * dwóch zdjęć legitymacyjnych, * odpis aktu małżeństwa w przypadku studentek, które mają dyplom na nazwisko panieńskie, * 2 koperty ze znaczkami
Nauczysz się.
Ukończenie studiów pozwoli nabyć i pogłębić wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Po ukończeniu studiów absolwenci otrzymają: Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych. Tryb. Zajęcia prowadzone będą trybem dwudniowym sobotnio– niedzielnym.
Kadra. Kadrę dydaktyczną stanowią zarówno praktycy, jak i wykładowcy akademiccy z ośrodków naukowych Poznania, Szczecina oraz Gorzowa Wlkp. Zajęcia odbywają się w formie warsztatów w liczbie pozwalającej efektywnie pogłębić przedstawiany materiał. Program:
Metody organizacji i zarządzania
Organizacja pracy komórki personalnej
Rekrutacja i selekcja pracowników
Szkolenia i rozwój pracowników
Stres i wypalenie zawodowe
System ocen pracowników-praktyczne wykorzystanie wiedzy
Przywództwo kierownicze
Budowanie systemu motywacyjnego
Sztuka efektywnego komunikowania się asertywność
Diagnoza kultury organizacyjnej
Teorie negocjacji. Sztuka negocjacji
Komunikacja w organizacji
Public – relations
Psychologia zarządzania
Elementy prawa pracy
Twórcze rozwiązywanie problemów - kreatywność
Inteligencja emocjonalna. Świadome kształtowanie relacji z współpracownikami, przełożonym, podwładnymi, partnerami w biznesie, klientami.