Studia Podyplomowe - Zarządzanie wartością firmy i Strategiczna Karta Wyników

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Zarządzanie wartością firmy i Strategiczna Karta Wyników

  • Cele Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard) - koncepcja monitorowania strategii opracowana przez R. Kaplana i D. Nortona. Wykorzystuje spójny system finansowych i pozafinansowych wskaźników do bieżącej oceny stanu organizacji. Strategiczna Karta Wyników to system mobilizowania ludzi (uznany za rewolucyjny) do wypracowania misji przedsiębiorstwa. Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównoważonych zestawień wskaźników, łączący przyszłe tj. strategiczne cele ze wskaźnikami dotyczącymi bieżących zadań.
  • Profil słuchacza / wymogi Kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla zajmująca się wyceną wartości dla akcjonariuszy i zarządzaniem strategicznym w przedsiębiorstwach, osoby odpowiedzialne za wdrożenie i realizację strategii w przedsiębiorstwie, zarządzający i pełnomocnicy ds. zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie.
  • Szczegółowe informacje 1. Budowa przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw.
    2. Teoria Shareholders i teoria Stakeholders.
    3. Dynamika wartości przedsiębiorstwa dla udziałowców.
    4. Analiza wartości strategicznej.
    5. Metody tworzenia wartości.
    6. Wycena wartości strategicznej.
    7. Mierniki wartości firmy.
    8. Zarządzanie wartością strategiczną.
    9. Zarządzanie przez wartość a korzyści akcjonariuszy i innych interesariuszy .
    10. Benchmarking wskaźników jako metoda porównania i wyceny wartości firmy na tle wybranych grup przedsiębiorstw.
    11. Analiza strategiczna i planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie.
    12. Budowa i wdrażanie strategii przedsiębiorstw.
    13. Koncepcje pomiaru efektywności przedsiębiorstw i oceny dokonań i uzyskiwanych wyników.
    14. Zrównoważona Karta Wyników (Balanced Scorecard) na tle innych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwami.
    15. Cele, mierniki i perspektywy w Balanced Scorecard.
    16. Problematyka równoważenia się celów organizacji dla różnych grup interesariuszy – mapy strategii.
    17. Praktyczne aspekty implementacji Balanced Scorecard.
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie firmą

Studia Podyplomowe - Zarządzanie Nowoczesną Firmą
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Nowoczesną Firmą

  • Centrum: Polish Open University- Wyższa Szkoła Zarządzania
  • Więcej informacji
    Studia I Stopnia (Inżynierskie) - Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym i usługowym
  • Studia I Stopnia (Inżynierskie) - Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym i usługowym

  • Centrum: WSEA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
  • Więcej informacji
    Studia Liecencjackie - Mała firma i jej otoczenie
  • Studia Liecencjackie - Mała firma i jej otoczenie

  • Centrum: WSEA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
  • Więcej informacji
    Studia I Stopnia - Przedsiębiorczość i Zarządzanie Firmą
  • Studia I Stopnia - Przedsiębiorczość i Zarządzanie Firmą

  • Centrum: Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie
  • Więcej informacji
    Studia I Stopnia - Zarządzanie firmą w zjednoczonej Europie
  • Studia I Stopnia - Zarządzanie firmą w zjednoczonej Europie

  • Centrum: WSEH-Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna
  • Więcej informacji
    Zarządzanie Strategiczne - Szkolenie
  • Zarządzanie Strategiczne - Szkolenie

  • Centrum: Active Progress
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem

  • Centrum: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
  • Więcej informacji