STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE TURYSTYKĄ PODYPLOMOWĄ
CeleCelem studiów jest przedstawienie słuchaczom bieżących problemów oraz trendów w sektorze turystyki międzynarodowej obejmujących aspekty organizacyjne, rynkowe, jak również gospodarcze. Słuchacze mają możliwość zdobycia praktycznej wiedzy dotyczącej organizacji i obsługi turystyki, w tym zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym i hotelowym. Słuchacze nabędą praktyczne umiejętności związane z m.in. tworzeniem biznes planu, przygotowywania produktu turystycznego, badań marketingowych oraz wykorzystania Celem studiów jest przedstawienie słuchaczom bieżących problemów oraz trendów w sektorze turystyki międzynarodowej obejmujących aspekty organizacyjne, rynkowe, jak również gospodarcze. Słuchacze mają możliwość zdobycia praktycznej wiedzy dotyczącej organizacji i obsługi turystyki, w tym zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym i hotelowym. Słuchacze nabędą praktyczne umiejętności związane z m.in. tworzeniem biznes planu, przygotowywania produktu turystycznego, badań marketingowych oraz wykorzystania nowoczesnych technologii w sektorze turystyki
Profil słuchacza / wymogiProfil słuchacza: - osoby pracujące w sektorze turystyki, a także prowadzące lub zamierzające rozpoczęcie działalności gospodarczej w tym sektorze.
Szczegółowe informacjeProgram
1. Zarządzanie dziedzictwem kulturowym
2. Podstawy rachunkowości
3. Prawo w turystyce
4. E- marketing w turystyce
5. Metody i techniki obsługi ruchu turystycznego
6. Systemy globalnej dystrybucji w turystyce (lab.)
7. Organizacja i działalność biur podróży 8. Zarządzanie transportem w turystyce
9. Badania rynkowe i marketingowe
10. Zarządzanie firmą
11. Biznes plan w turystyce
12. Zagospodarowanie turystyczne 13. Obsługa gości z elementami protokołu dyplomatycznego 14. Programowanie produktu turystycznego
15. Strategie marketingowe międzynarodowych grup hotelowych
16. Międzynarodowy ruch turystyczny
17. Ekonomika i organizacja gastronomii
18. Rozwój e-turystyki
19. Zajęcia praktyczne
20. Seminarium dyplomowe