CeleCelem studiów podyplomowych jest przekazanie słuchaczom wiedzy teoretycznej i praktycznej związanej zarządzaniem projektami w organizacji. Uczestnictwo w studiach pozwoli na rozszerzenie lub nabycie umiejętności wymaganych i potrzebnych w realizacji projektów organizacyjnych, w szczególności związanych ze stosowaniem metod, technik i narzędzi niezbędnych do zaplanowania i wdrożenia projektów, tworzenia zespołów projektowych, ustalenia właściwych kanałów komunikowania się, odgrywania odpowiednich ról, w tym przywódczych.
Profil słuchacza / wymogiStudia przeznaczone są dla osób z wyższym wykształceniem, absolwentów zarówno uczelni ekonomicznych, jak i nieekonomicznych, które kierują lub zamierzają w przyszłości kierować projektami.
Szczegółowe informacjeProgram studiów
1. Podstawy zarządzania
2. Zarządzanie projektami-zagadnienia podstawowe
3. Tworzenie i motywowanie zespołów projektowych
4. Przygotowanie dokumentacji projektów
5. Tworzenie biznes planów wg standardów europejskich
6. Budżetowanie i rachunkowość projektów
7. Planowanie realizacji projektów
8. Prawne aspekty zarządzania projektami
9. Zarządzanie zmianą
10. Organizacja projektów w wybranych systemach jakości
11. Zarządzanie czasem
12. Problem przywództwa w zarządzaniu projektami
13. Promocja projektów
14. Zarządzanie ryzykiem w projekcie
15. Podstawy komunikowanie się i negocjacji w pracy projektowej
16. Controlling realizacji projektów
17. Wspomaganie informatyczne w realizacji projektów - MS Project
18. Seminarium dyplomowe