Studia Podyplomowe - Zarządzanie Jakością w Przedsiębiorstwie z certifikatem auditora wewnętrznego oraz certyfikatem pełnomocnika jakości TUV
Cele- przekazywanie nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania jakością - przygotowanie słuchaczy do roli auditora wewnętrznego
Profil słuchacza / wymogiStudia adresowane są do osób: - odpowiedzialnych za wdrażanie, utrzymywanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach urzędach jednostek samorządu terytorialnego i innych organizacjach, - zainteresowanych problematyką zarządzania jakością i chcących podnieść swoje kwalifikacje w tym zakresie
Tutuł uzyskanyOtrzymują dyplom (świadectwo) ukończenia studiów podyplomowych według wzoru ustalonego rozporządzeniem ministra Edukacji Narodowej i Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12.10.1993 r. oraz certyfikat Audytora Wewnętrznego i certyfikat Pełnomocnika Jakości TÜV Akademie Rheinland GmbH:
Szczegółowe informacjeZarządzanie Jakością w Przedsiębiorstwie z certifikatem auditora wewnętrznego oraz certyfikatem pełnomocnika jakości TUV
Słuchacze studiów podyplomowych po ich ukończeniu mogą przystąpić do egzaminów celem uzyskania certyfikatów wydawanych przez TÜV Akademie Rheinland GmbH:
- Auditor Wewnętrzny Zintegrowanych Systemów Zarządzania.
- Pełnomocnika Jakości TÜV
EGZAMINY ODBYWAJĄ SIE W OSTROŁĘCE
WYKŁADOWCY
Zajęcia prowadzą trenerzy TÜV Akademia Polska, wykładowcy Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej oraz wykładowcy renomowanych uniwersytetów i uczelni ekonomicznych oraz praktycy zarządzania jakością.
ORGANIZACJA STUDIÓW
Studia podyplomowe trwaj 1 rok. Zajęcia odbywają się w systemie zaocznym sobota, niedziela
(w godz. 9:00 - 17:00) i obejmują ok. 12 zjazdów.
WYMAGANE DOKUMENTY
- podanie o przyjęcie na studia
- kwestionariusz osobowy
- odpis dyplomu ukończenia studiów (magisterskich, inżynierskich lub licencjackich)
- 2 fotografie
Program:
Przedmiot, liczba godz
1 Współczesne techniki i metody zarządzania jakością 10
2 Zarządzanie strategiczne 15
3 Biznes Plan 15
4 Zarządzanie jakością (TQM), nagrody jakości 15
5 Wymagania Norm ISO serii 9000:2000 15
6 Dokumentacja w Systemach Zarządzania Jakoscią 15
7 Marketingowe aspekty zarządzania jakością 10
8 System Zarządzania BiHP wg PN-N 18001 10
9 System Zarządzania Środowiskowego wg ISO 14001:2004 10
10 Branżowe SZJ (GHP, GMP, HACCP, ISO/TS 16949:2002) 10
11 Komputerowe wspomaganie zarządzanie jakością 10
12 Zarządzanie procesowe 15
13 Metody i techniki zarządzania jakością (FMEA, QFD, i inne) 15
14 Audit w systemach zarządzania jakością wg PN ISO 19011 20
15 Koszty jakości 10
16 Wdrożenie i certyfikacja SZJ zgodnego z EN ISO 9001:2000 15
17 Ergonomia w zarządzaniu jakością 6
18 Podstawy prawa gospodarczego w zarządzaniu jakością 10
19 Komunikacja interpersonalna i negocjacje handlowe 10
20 Seminarium 10