CeleAbsolwenci znajdą zatrudnienie w biurach podróży, hotelach, obiektach gastronomicznych, ośrodkach wypoczynkowych i rekreacyjnych, a także w organizacjach społecznych oraz administracji na stanowiskach związanych z turystyką i hotelarstwem. Przygotowanie zawodowe zapewnia zdobyta wiedza z zakresu zarządzania, problematyki ekonomicznej, finansowej i marketingu w sferze usług turystycznych i hotelarskich.
Profil słuchacza / wymogiWarunki kwalifikacji na studia: ukończone studia wyższe, złożenie wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie. Adresat: Studia przeznaczone są dla osób posiadających wyższe wykształcenie pragnących zdobyć kwalifikacje do kierowania placówkami turystycznymi i hotelami.
Szczegółowe informacjeProgram studiówTurystyka i Hotelarstwo
Lp. Nazwa Przedmiotu Liczba godzin
1. Organizacja turystyki 15
2. Marketing w turystyce i hotelarstwie 24
3. Hotelarstwo 20
4. Geografia turystyczna 15
5. Tworzenie produktów turystycznych 12
6. Prawo w turystyce i hotelarstwie 24
7. Obsługa ruchu turystycznego 24
8. Ekonomika turystyki i hotelarstwa 24
9. Nowoczesne technologie w turystyce i hotelarstwie 20
10. Rachunkowość i systemy podatkowe w turystyce i hotelarstwie 24
11. Seminarium dyplomowe 10
12. Praktyka w przedsiębiorstwie hotelarskim 14
13. Praktyka w przedsiębiorstwie turystycznym 14
Razem 240