Studia Podyplomowe - Techniki Sprzedaży i Merchandising
CeleStudia przygotują słuchaczy do profesjonalnego wykonywania zadań, podejmowania działań kształtujących strategię sprzedaży, prowadzenia działań merchandisingowych, obsługi klienta. Celem studiów jest poznanie i ugruntowanie rzetelnej i praktycznej wiedzy na temat technik sprzedaży i merchandisingu. Po zakończeniu studiów absolwenci będą potrafili m.in.: stworzyć profesjonalny dział sprzedaży, określać cele sprzedaży, przeprowadzać rozmowy handlowe, zarządzać umiejscowieniem produktu na półkach sklepowych. Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do pełnienia funkcji kierowniczych w działach sprzedaży oraz obsługi klienta przez dostarczenie wiedzy oraz kształtowanie i doskonalenie umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania strukturami sprzedażowymi.
Profil słuchacza / wymogiStudia adresowane są do osób, zajmują się lub zamierzają zajmować się sprzedażą - sprzedawców, kierowników sprzedaży, merchandiserów, pracowników działów obsługi klienta. W szczególności adresatami studiów są pracownicy i kierownicy działów obsługi klienta, sprzedaży, przedstawiciele handlowi i reprezentanci firm. Program studiów może zainteresować także osoby dopiero poszukujące pracy w tych zawodach. O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się absolwenci studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich wszystkich kierunków (nie tylko ekonomicznych).
Tutuł uzyskanyAbsolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP.
Szczegółowe informacjeStudia odbywają się w soboty i niedziele; zajęcia warsztatowo-treningowe, rozwiązywanie studiów przypadku, praca w grupach; aktywny udział w zajęciach, egzamin ustny.