Studia Podyplomowe - Strategiczne Zarządzanie Organizacją

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Strategiczne Zarządzanie Organizacją

  • Profil słuchacza / wymogi Studia podyplomowe, uzupełniające wiedzę z zakresu zarządzania , przeznaczone szczególnie dla osób (często absolwentów kierunków niebiznesowych), które pracują (lub zamierzają pracować) w biznesie i muszą posiąść odpowiednią wiedzę teoretyczną i praktyczną. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w POU jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych, minimum na poziomie licencjata lub inżyniera.
  • Szczegółowe informacje Program studiów

        * Środowisko Biznesu Europejskiego
        * Zarządzanie Operacyjne
        * Strategia i Polityka Firmy (moduł podwójny)

     
    Moduł Środowisko Biznesu Europejskiego (2E1)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * europejskie środowisko ekonomiczne
        * biznes a system finansowy w Europie
        * otoczenie prawne firm
        * środowisko technologiczne
        * gospodarka międzynarodowa
        * Unia Europejska
        * społeczeństwo europejskie a biznes

     

     Moduł Zarządzanie Operacyjne (2S1)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * definicja zarządzania operacyjnego i jego rola w różnych typach organizacji
        * zarządzanie operacyjne jako narzędzie wspierające strategię organizacji i taktykę jej realizacji
        * zarządzanie operacyjne w produkcji i usługach
        * zarządzanie przez jakość (filozofia TQM, normy ISO)
        * logistyka (zarządzanie zapasami, zarządzanie systemami produkcyjnymi – wydajność linii                produkcyjnych, eliminacja wąskich gardeł, kolejki)
        * elementy badań operacyjnych: analiza sieciowa w zarządzaniu projektem, szacowanie                    wydajności linii produkcyjnych)

     
    Moduł Strategia i Polityka Firmy (3S1)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * podejmowanie decyzji strategicznych w firmie ( koncepcje i definicje, krytyczny przegląd                różnych rodzajów strategii firmy)
        * poziomy zarządzania strategicznego w firmie
        * proces zarządzania strategicznego, w tym – metody i narzędzia stosowane w analizach                strategicznych (określanie potencjału strategicznego firmy), przy wyborach strategicznych (            określanie potencjalnych kierunków działania), podczas wdrażania strategii (planowanie                wdrażania zmian strategicznych)
        * etyka biznesu a wybory strategiczne
        * studia przypadków, praktyczne realizowanie procesu ustalania strategii
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie agencją nieruchomościami