CeleCel studium: Studia pozwalają zapoznać się z różnymi aspektami działalności z zakresu public relations, zdobyć wiedzę na temat kreowania wizerunku, współpracy z otoczeniem społecznym firmy czy instytucji, budowania efektywnych relacji z mediami, promocji, tworzenia strategii komunikacyjnych czy badania skuteczności działań wizerunkowych. Studia łączą w sobie walor teoretyczny i praktyczny – słuchacze mają możliwość weryfikacji zdobytej wiedzy w ramach warsztatów i symulacji odpowiadających praktyce życia społecznego i gospodarczego oraz realizacji przygotowanych w ramach nauki projektów. Studia mają na celu przekazywanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego określania sytuacji wyjściowej oraz tworzenia, realizowania i walidowania strategii public relations w przedsiębiorstwach i instytucjach.
Profil słuchacza / wymogiAdresaci: • Kandydaci do pracy w zawodzie specjalisty ds. public relations, marketingu, reklamy, rzecznika prasowego; • Czynni zawodowo menadżerowie, rzecznicy prasowi, pracownicy działów public relations, marketingu, reklamy itp. • Dziennikarze; • Kadra kierownicza firm i instytucji publicznych; • Osoby zainteresowane teoretycznymi i praktycznymi aspektami funkcjonowania sektora public relations, reklamy, marketingu, mediów masowych.
Szczegółowe informacje
Program:
1. Teoria public relations
2. Planowanie strategii wizerunkowej
3. Media relations
4. Narzędzia i techniki public relations
5. Podstawy marketingu
6. Prawo prasowe i autorskie
7. Badania w public relations
8. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
9. Marketing polityczny
10. Internal relations
11. Sponsoring
12. Teoria i praktyka negocjacji
13. Rzecznictwo prasowe
14. Reklama
15. Media lokalne i regionalne
16. Zarządzanie kryzysowe
17. Etyka w PR
18. Tożsamość wizualna i podstawy projektowania graficznego