CeleStudia mają na celu dostarczenie specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu kreowania wizerunku firmy, kształtowania relacji z masmediami oraz projektowania promocji przedsiębiorstwa i produktu.
Profil słuchacza / wymogiStudia przeznaczone są dla kadry kierowniczej i pracowników, którzy reprezentują organizację na zewnątrz, są odpowiedzialni za kontakty z mediami i dbają o dobry wizerunek firmy oraz dla osób pragnących zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe.
Szczegółowe informacjeStudia Podyplomowe: Public Relations
Tryb nauki i czas trwania
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, co dwa lub trzy tygodnie. Program studiów obejmuje 202 godziny zajęć realizowanych podczas 13 zjazdów. Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń i treningów.
Wykładowcy
Kadrę dydaktyczną stanowią wykładowcy Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie i Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz doświadczeni praktycy – redaktorzy z Radia Lublin i Regionalnego Oddziału Telewizji Polskiej S.A..
Materiały
Słuchacze otrzymują komplet bezpłatnych materiałów dydaktycznych z wybranych modułów, opracowanych przez prowadzących zajęcia.
Warunki ukończenia studiów
Warunkiem ukończenia studiów jest aktywny udział w zajęciach, wykazanie się właściwym poziomem wiedzy i uzyskanie wymaganych zaliczeń i egzaminów przewidzianych w programie studiów oraz przygotowanie dwóch prac projektowych – w zakresie promocji produktu i kampanii public relation.
Program studiów
Trening integracyjny (4 godziny)
Public relations i projektowanie kampanii PR (40 godzin)
Projektowanie promocji przedsiębiorstwa i produktu (20 godzin)
Komunikacja interpersonalna (12 godzin)
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna (12 godzin)
Komunikacja językowa (12 godzin)
Komunikacja niejęzykowa (12 godzin)
Relacje z masmediami (24 godziny)
Techniki negocjacji (12 godzin)
Technika mówienia publicznego (12 godzin)
Ekspresja ciała (12 godzin)
Prawo autorskie i prasowe (6 godzin)
Etyka i kultura biznesu (8 godzin)
Psychologia zarządzania (8 godzin)
Autoprezentacja (8 godzin)