Studia Podyplomowe - Public Relations

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Public Relations

  • Cele Studia mają na celu dostarczenie specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu kreowania wizerunku firmy, kształtowania relacji z masmediami oraz projektowania promocji przedsiębiorstwa i produktu.
  • Profil słuchacza / wymogi Studia przeznaczone są dla kadry kierowniczej i pracowników, którzy reprezentują organizację na zewnątrz, są odpowiedzialni za kontakty z mediami i dbają o dobry wizerunek firmy oraz dla osób pragnących zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe.
  • Szczegółowe informacje Studia Podyplomowe: Public Relations

    Tryb nauki i czas trwania


    Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, co dwa lub trzy tygodnie. Program studiów obejmuje 202 godziny zajęć realizowanych podczas 13 zjazdów. Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń i treningów.

    Wykładowcy


    Kadrę dydaktyczną stanowią wykładowcy Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie i Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz doświadczeni praktycy – redaktorzy z Radia Lublin i Regionalnego Oddziału Telewizji Polskiej S.A..

    Materiały

    Słuchacze otrzymują komplet bezpłatnych materiałów dydaktycznych z wybranych modułów, opracowanych przez prowadzących zajęcia.

    Warunki ukończenia studiów


    Warunkiem ukończenia studiów jest aktywny udział w zajęciach, wykazanie się właściwym poziomem wiedzy i uzyskanie wymaganych zaliczeń i egzaminów przewidzianych w programie studiów oraz przygotowanie dwóch prac projektowych – w zakresie promocji produktu i kampanii public relation.

    Program studiów


    Trening integracyjny (4 godziny)
    Public relations i projektowanie kampanii PR (40 godzin)
    Projektowanie promocji przedsiębiorstwa i produktu (20 godzin)
    Komunikacja interpersonalna (12 godzin)
    Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna (12 godzin)
    Komunikacja językowa (12 godzin)
    Komunikacja niejęzykowa (12 godzin)
    Relacje z masmediami (24 godziny)
    Techniki negocjacji (12 godzin)
    Technika mówienia publicznego (12 godzin)
    Ekspresja ciała (12 godzin)
    Prawo autorskie i prasowe (6 godzin)
    Etyka i kultura biznesu (8 godzin)
    Psychologia zarządzania (8 godzin)
    Autoprezentacja (8 godzin)
Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations

  • Studia I Stopnia - Reklama i Public Relations

  • Centrum: Uczelnia Zawodowa Zagłębia Miedziowego w Lubinie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Ekonomia Manedżerska

  • Centrum: Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. Wincentego Pola w Lublinie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Handel Zagraniczny

  • Centrum: Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. Wincentego Pola w Lublinie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Ekonomika Rozwoju Regionalnego i Lokalnego

  • Centrum: WSEI-Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Ekonomika Przedsiębiorstw

  • Centrum: WSEI-Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Towaroznawstwo

  • Centrum: WSEI-Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
  • Więcej informacji
  • Polityka zdrowotna i zarządzanie w ochronie zdrowia

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu
  • Więcej informacji