Studia Podyplomowe - Public Relations dla Insytucji Samorządowych

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Public Relations dla Insytucji Samorządowych

  • Cele Studium przeznaczone jest dla praktyków: polityków i działaczy samorządowych, asystentów, rzeczników prasowych i pracowników biur prasowych, pracowników agencji i komórek public relations. Celem studium jest przygotowanie specjalisty zdolnego samodzielnie diagnozować sytuację oraz budować i realizować perspektywiczne plany public relations i promocji politycznej w samorządach i administracji lokalnej oraz sztabach partii politycznych, zwłaszcza lokalnego (wojewódzkiego, powiatowego i gminnego) szczebla. Na program składają się wszechstronnie obudowane bloki tematyczne (m.in. techniki i narzędzia public relations, media relations, public affairs, negocjacje, komunikacja niewerbalna). Wiele uwagi poświęca się problemom budowy wizerunku społecznego polityków i instytucji, włącznie z opanowaniem podstawowych technik komunikacyjnych i wizażu. Program obejmuje także psychologiczne aspekty komunikacji społecznej, zajęcia z marketingu politycznego, sponsoringu i lobbingu oraz metody badań opinii publicznej. Wykładowcami Studium są pracownicy poznańskich uczelni, wybitni praktycy - samorządowcy, specjaliści z ogólnopolskich agencji PR, dziennikarze prasowi i telewizyjni.
  • Profil słuchacza / wymogi Wymagane dokumenty * podanie do rektora WSHiR (dostępne w biurze rekrutacji) Aby ściągnąć je z naszej strony przejdź na stronę pobierania, po czym wybierz właściwy kierunek), * odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, * kserokopie 1,2,3 i 6-ej strony starego dowodu osobistego lub obydwóch stron nowego, * wypełniony kwestionariusz osobowy (dostępny w biurze rekrutacji). Aby ściągnąć go z naszej strony przejdź na stronę pobierania, * 2 zdjęcia legitymacyjne, * dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto WSHiR lub osobiste dokonanie wpłaty w kasie WSHiR.
  • Szczegółowe informacje Public relations dla instytucji samorządowych
    Program studiów

       1. Wstęp do PR
             1. Przedmiot, narzędzia i metody PR
             2. Wstęp do Marketingu Politycznego
             3. Podstawy prawne polityki informacyjnej samorządów terytorialnych
       2. Media Relations
             4. Kontakty z mass mediami
             5. Redagowanie tekstów prasowych
             6. Współpraca z Radiem i TV
             7. Prawo prasowe
       3. Techniki i narzędzia samorządowego PR
             8. Personal PR
             9. Techniki negocjacji
            10. Psychologiczne aspekty komunikacji społecznej
            11. Zarządzanie kryzysowe
            12. Sponsoring i fund raising jako narzędzie PR
            13. Planowanie i realizacja samorządowej kampanii promocyjnej
            14. PR administracji publicznej
            15. PR-promocja miasta (analiza wybranego przypadku)
            16. Aspekty organizacyjne i finansowe promocji terytorialnej
            17. Kształtowanie wizerunku policji (lub straży miejskiej) na terenie gminy
            18. PR-promocja wybranego regionu
       4. Przedmioty komplementarne
            19. Lobbing
            20. Metody badania efektywności PR
            21. Protokół dyplomatyczny
            22. Wizaż
       5. Seminaria dyplomowe
Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations

  • Studia Podyplomowe - Public Relations

  • Centrum: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Public Relations

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe- Public Relations

  • Centrum: Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Menedżer PromocjiPublic Relations

  • Centrum: Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych
  • Więcej informacji
  • Szkolenie - Zarządzanie Transportem

  • Centrum: Instytut Logistyki i Magazynowania
  • Więcej informacji
  • Szkolenie - Europejska Infrastruktura i Śieć Logistyczna

  • Centrum: Instytut Logistyki i Magazynowania
  • Więcej informacji
  • Szkolenie - Zarządzanie Magazynami

  • Centrum: Instytut Logistyki i Magazynowania
  • Więcej informacji