CeleCel studium: Celem studium jest przekazanie wiedzy oraz umiejętności z zakresu kierowania zespołem pracowników oraz pełnego wykorzystania własnego potencjału w pracy menedżera. Podstawowym atutem studiów jest położenie nacisku na praktyczną stronę przekazywanej wiedzy i umiejętności. Zajęcia będą realizowane w taki sposób, który umożliwi poznanie konkretnych narzędzi pracy, stworzy okazję do autorefleksji i wyznaczenie – przez każdego z uczestników – swoich własnych celów rozwojowych. Zajęcia ukierunkowane są na wykształcenie u słuchaczy praktycznych umiejętności z zakresu komunikowania się z ludźmi i oddziaływania na nich, poczynając od procesu doboru personelu, przez techniki motywowania, negocjacji, perswazji, rozwiązywania konfliktów, po zarządzanie własnym czasem i radzenie sobie ze stresem.
Szczegółowe informacjeProgram:
1. Psychologia społeczna
2. Psychologia zarządzania ludźmi
3. Komunikacja interpersonalna
4. Wywieranie wpływu i manipulacje
5. Budowania zespołu - proces grupowy
6. System motywowania pracowników
7. System ocen pracowniczych
8. Sposoby radzenia sobie ze stresem
9. Kultura, misja, wartości organizacji
10. Zarządzanie sobą, zarządzanie czasem
11. Zmiana w organizacji
12. Rekrutacja i selekcja personelu
13. Negocjacje
14. Konflikty, sposoby ich rozwiązywania
15. Autoprezentacja – droga do sukcesu
16. Coaching, mentoring, jako narzędzia rozwijania pracowników