CelePomysł powstania Studium Podyplomowego „Psychologia w zarządzaniu” narodził się w wyniku licznych rozmów w trakcie szkoleń i sesji coachingowych z menedżerami oraz studentami kierunków ekonomicznych. Dzięki nim zdobyliśmy informacje o ogromnym zapotrzebowaniu na wiedzę i umiejętności z dwóch obszarów: psychologicznych aspektów procesów zarządzania personelem w firmie oraz kluczowych kompetencji menedżerskich.
Profil słuchacza / wymogiZapraszamy wszystkich, którzy chcą rzetelnie i praktycznie pogłębić wiedzę w zakresie szeroko pojętej psychologii biznesu oraz umiejętności jej zastosowania w obecnej lub przyszłej pracy. Zapraszamy przede wszystkim menedżerów różnych szczebli, specjalistów, zwłaszcza działu HR, a także zarządzających projektami i zespołami oraz osoby przygotowujące się do pełnienia tych ról. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie w biurze obsługi studiów podyplomowych następujących dokumentów: * odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich, magisterskich), * wypełnionego podania, * dwóch zdjęć legitymacyjnych, * odpis aktu małżeństwa w przypadku studentek, które mają dyplom na nazwisko panieńskie, * 2 koperty ze znaczkami
Szczegółowe informacjeStudia Podyplomowe: Psychologia w Zarządzaniu
Nauczysz się.
Uczestnicy studiów zapoznają się z przebiegiem procesów zarządzania zasobami począwszy od projektowania stanowisk pracy, rekrutacji, przez szkolenia i ocenę do zwalniania pracowników. Równocześnie podczas warsztatów będą mieli możliwość kształtować umiejętności, takie jak: komunikatywność, zarządzanie konfliktem, czasem, sztuka negocjowania, coaching, budowanie zespołu itp. Tryb: Zajęcia prowadzone będą trybem dwudniowym sobotnio– niedzielnym. Zaliczenia:
Warsztaty – zaliczenie z oceną
Studia przypadku i ćwiczenia symulacyjne – zaliczenia z oceną
Wykłady – test – zaliczenie z oceną
Praca dyplomowa
Uczestnicy otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Kadra: specjaliści z zakresu psychologii i socjologii. Trenerzy z kilkuletnim doświadczeniem. Absolwenci Uniwersytetu Szczecińskiego, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytetu Warszawskiego. Program:
Trening interpersonalny / integracyjny.
Kultura organizacyjna firmy a zarządzanie personelem.
Projektowanie stanowisk pracy. Analiza i opis stanowisk pracy. Tworzenie ścieżek kariery zawodowej.
Firma: praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu projektowania i opisu stanowisk pracy-praca na studiach przypadków.
Rekrutacja i selekcja pracowników-wykład.
Firma: praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu rekrutacji i selekcji-praca na studiach przypadków i zadania symulacyjne.
Nowoczesne metody selekcji pracowników. Assessment centre- wykład.
Firma: praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu assessment centre- zadania symulacyjne.
Firma:tożsamość firmy i wizerunek firmy-wykład.
Psychologia człowieka. Inteligencja emocjonalna. Świadome kształtowanie relacji z współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi, partnerami w biznesie, klientami. -warsztat z elementami wykładu.
Kompetencje menedżerskie- wykład.
Sztuka efektywnego komunikowania się / asertywność- warsztat.
Sztuka efektywnego komunikowania się / asertywność- warsztat.
Laboratorium motywacji- eksperymenty.
Skuteczne motywowanie prcowników- wykład.
Polityka szkoleniowa w firmie- wykład.
Stres, wypalenie zawodowe, mobbing i molestowanie seksualne w pracy- wykład.
Systemy oceniania pracowników- wykład.
Firma. Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu oceniania pracowników- praca na studiach przypadków i zadania symulacyjne.
Twórcze rozwiazywanie problemów- warsztat.
Zarządzanie czasem- warsztat.
Analiza transakcyjna w zarządzaniu- wykład.
Analiza transakcyjna w zarządzaniu- warsztat.
Teoria negocjacji- wykład.
Sztuka negocjowania- warsztat.
Teoria konfliktu- wykład.
Zarządzanie konfliktem- warsztat.
Zarządzanie konfliktem- warsztat.
Coaching i mentoring- wykład.
Skuteczny coaching- warsztat.
Outplacement. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy- wykład + studium przypadku.