Studia Podyplomowe - Psychologia w Biznesie

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Psychologia w Biznesie

  • Cele Do wyjaśnienia i rozwiązywania problemów pojawiających się w praktyce współczesnego biznesu niezbędne staje się poznanie psychologicznych determinant zachowania się człowieka (i to zarówno wykonawcy pracy, jak i jej „odbiorców”). Różnice indywidualne między ludźmi są wyznacznikiem różnorodności ich zachowań, jakości ich pracy i jej wyników. Przykładowo, konieczność wykorzystywania przez przedsiębiorcę wiedzy z zakresu psychologii ujawnia się w ramach każdej z podstawowych funkcji personalnych: planowaniu zasobów ludzkich, rekrutacji, doborze, wprowadzeniu do pracy, szkoleniu i doskonaleniu, ocenie efektywności, awansach, wynagradzaniu, przeniesieniach, degradowaniu i zwolnieniach z pracy, a tym samym w procesach formułowania i realizowania strategii personalnych oraz kształtowania kultury organizacyjnej. Celem studiów jest dostarczenie ich uczestnikom wiedzy z zakresu psychologicznego i społecznego funkcjonowania człowieka w nawiązaniu do warunków w jakich przychodzi mu funkcjonować we współczesnym biznesie. Wymagania nowych, coraz to doskonalszych umiejętności realizowane są w zakresie: wzrostu kompetencji interpersonalnych ważnych w relacjach międzyludzkich, autoprezentacji, komunikowania się, wywierania wpływu, obniżania stresem pracy, rozwiązywanie konfliktów i prowadzenia negocjacji, korzystania z nowoczesnych metod pracy, działań marketingowych, obsługi klienta.
  • Profil słuchacza / wymogi Oferta studiów skierowana jest do absolwentów wszelkiego typu studiów wyższych (także licencjackich), wkraczających lub funkcjonujących w szeroko rozumianym biznesie - w przemyśle, handlu, usługach, prowadzących samodzielną działalność gospodarczą. Wiedza psychologiczna i umiejętności społeczne będą z pewnością pomocne w doskonaleniu efektywności własnej i jednostki zatrudnienia, we wszystkich zawodach, które związane są z częstymi kontaktami społecznymi (menedżerowie, kierujący zespołami, obsługujący klientów, sprzedawcy oraz wszystkie inne wyróżniane w ramach human services).
  • Tutuł uzyskany Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP.
  • Szczegółowe informacje Psychologia w Biznesie

    Studia odbywają się w soboty i niedziele; wykłady, warsztaty, rozwiązywanie studiów przypadku, treningi; aktywny udział w zajęciach, egzaminy.

    Program:

    • Autoprezentacja z elementami treningu interpersonalnego
    • Psychologia
    • Komunikacja interpersonalna
    • Zarządzanie personelem
    • Psychologia zarządzania
    • Public Relations
    • Socjologia organizacji
    • Marketing
    • Psychologia konsumenta i reklamy
    • Trening menedżerski
    • Stres pracy i jego profilaktyka
    • Negocjacje
    • Techniki i metody pracy menedżera
    • Metody badania rynku i opinii publicznej
    • Fundusze europejskie i ich pozyskiwanie

Więcej informacji

Inne informacje związane z psychologia

  • Studia Podyplomowe - Wywieranie Wpływu i Psychologia Biznesu

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Negocjacje

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Mediacje

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Szkolenie - Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

  • Centrum: WSZiNS-Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych im. ks. Emila Szramka w Tychach
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Pedagogika

  • Centrum: WSZ-Wyższa Szkoła Zarządzania w Częstochowie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Pedagogika

  • Centrum: WSZ-Wyższa Szkoła Zarządzania w Częstochowie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia -Pedagogika społeczna z poradnictwem zawodowym

  • Centrum: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
  • Więcej informacji