Studia Podyplomowe - Nowoczesne Technologie i Strategie w Biznesie Turystycznym i Hotelarskim
Szczegółowe informacjeDynamika zmian w biznesie turystycznym, jego wrażliwość na pojawiające się zagrożenia, zróżnicowane potrzeby i rosnące wymagania turystów, ogólny postęp techniczny i nowe technologie zmieniające warunki świadczenia usług turystycznych, procesy integracji i globalizacji wymagają permanentnego poszerzania i aktualizowania wiedzy o determinantach funkcjonowania współczesnej gospodarki turystycznej.
Oferta programowa studiów skierowana jest szczególnie do średniego i wyższego kierownictwa kierującego podaż usług turystycznych i hotelarskich na rynku.
Przedmioty:
Integracja regionalna w Europie
Krajowy rynek turystyczny
Międzynarodowe organizacje turystyczne
Prawo w turystyce i hotelarstwie
Międzynarodowy rynek turystyczny
Planowanie rozwoju turystyki na szczeblu regionu i miejscowości. Planowanie strategiczne. Produkt turystyczny miejscowości
Dziedzictwo natury i kultury jako produkt turystyczny
Nowe technologie w przemyśle turystycznym
Inwestycje w turystyce
Koncepcje rozwoju i czynniki lokalizacji usług hotelarskich. Łańcuchy hotelowe
Marketing usług hotelarskich
Jakość usług hotelarskich – zarządzanie przez jakość
Rachunkowość w hotelarstwie i gastronomii
Informatyka w przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim