Studia Podyplomowe - Nowoczesne Metody Zarządzania Zespołem Sprzedaży
CeleWIEDZA Studia oferują kompleksową wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologicznych aspektów kierowania zróżnicowanymi zespołami handlowców sprzedających zarówno towary szybko rotujące jak i obiekty przemysłowe. Wykształcają umiejętności organizatorskie, przekazują techniki motywacyjne oraz umiejętności zastosowania efektywnych technik wywierania wpływu
Profil słuchacza / wymogiStudia adresowane są do dyrektorów handlowych, kierowników zespołów, szefów grup sprzedażowych oraz menedżerów, których praca nierozerwalnie związana jest z kierowaniem i motywowaniem handlowców.
Szczegółowe informacje NOWOCZESNE METODY ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM SPRZEDAŻY
Czas trwania: 2 semestry (240 godzin)
Zajęcia odbywają się dwa / trzy razy w miesiącu:
- piątki: 16.00 - 20.00
- soboty: 8.00 - 15.00
WYKŁADOWCY
Zajęcia prowadzone są przez praktyków, którzy osiągnęli sukcesy kierując różnej wielkości zespołami handlowców, trenerów firmy Training Partners oraz pracowników dydaktycznych GWSH. Wiedza oraz umiejętności niezbędne do profesjonalnego kierowania zespołami handlowymi jest zdobywana i utrwalana poprzez zajęcia warsztatowe.
PROGRAM STUDIÓW
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
PRZYWÓDZTWO I CHARYZMA
BUDOWANIE ZESPOŁU SPRZEDAY
MOTYWACJA HANDLOWCA I MOTYWOWANIE ZESPOŁU
BUDŻETOWANIE I TARGETTING
CLIENTING I LOBBING
RELACJE Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI
OCENA PORTFELA KLIENTA
NEGOCJACJE
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU
TECHNIKI HANDLOWE
RELATYWIZACJA I OBRONA CENY
PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII PROMOCYJNYCH
SYMULACJE STRATEGICZNE JAKO METODA ZARZĄDZANIA
ZARZĄDZANIE CZASEM I OPTYMALIZACJA PRACY ZESPOŁU
SYSTEMY MONITOROWANIA PRACY
TRENING, MENTORING, COACHING
ZARZĄDZANIE PROJEKTEM
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
ANALIZA RYNKU I KONKURENCJI
BUDOWA PLATFORMY HANDLOWEJ
REKRUTACJA, SELEKCJA I OCENA POTENCJAŁU HANDLOWCÓW
NAJWIĘKSZE BŁĘDY MENEDŻERÓW
FINANSE DLA HANDLOWCÓW
TWÓRCZE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
PSYCHOLOGICZNE BARIERY HANDLOWCA
AUTOMOTYWACJA, OCENA WŁASNEJ SKUTECZNOŚCI, OBRONA
PRZED WYPALENIEM ZAWODOWYM
ETYKA W BIZNESIE
OCENA UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWYCH SPRZEDAWCÓW
SYSTEMY WYNAGRADZANIA SPRZEDAWCÓW