Studia Podyplomowe - Negocjacje z elementami marketingu
CelePodstawowym celem niniejszych studiów jest przekazanie wiedzy i nauczenie konkretnych umiejętności z zakresu negocjacji i marketingu. Wiedza przekazywana w trakcie wykładów, ćwiczeń i warsztatów będzie miała charakter interdyscyplinarny, ogólny, dotyczący wszystkich dziedzin niezbędnych w pracy zawodowej. Jednocześnie przekazana wiedza, a w szczególności praktyczne umiejętności doprowadzą do nabycia kwalifikacji ułatwiających poruszanie się w określonych instytucjach i radzenia sobie ze szczególnymi sytuacjami. Zastosowanie metod interaktywnych w studiach spowoduje także uelastycznienie podejścia pracowników do rozwiązywania problemów pojawiających się w codziennej aktywności w organizacjach
Profil słuchacza / wymogiWymagane dokumenty:
* odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
* kwestionariusz osobowy
* kserokopia dowodu osobistego
* 3 fotografie o formacie 37 x 52 mm
* deklaracja płatności
Szczegółowe informacjeWiedza i umiejętności z zakresu negocjacji i marketingu skutecznie ułatwią działania w obrębie instytucji. Pracownikom różnego typu organizacji pomogą łączyć dbałość o realizację własnych interesów ze współzależnością podmiotów instytucjonalnych. Ponadto, umiejętne prowadzenie negocjacji, które będzie możliwe dzięki pozyskanej w trakcie studiów wiedzy, zwiększy znaczenie wzajemnych zależności, gdyż ludzie posiadają naturalną tendencję do nauki i rozwoju, a tym samym do coraz skuteczniejszego wykorzystania poznawanych narzędzi. Zagadnienia szeroko pojętych negocjacji w połączeniu z tematyką marketingu pozwalają na konstruowanie efektywnych metod pracy absolwentom zatrudnionym we wszelkiego rodzaju instytucjach.
Program
- Treningi komunikacyjne i interpersonalne,
- Wykorzystanie technik informatycznych w administracji,
- Zarządzanie projektowe,
- Negocjacje,
- Marketing,
- Negocjacje w procesie zamówień publicznych,
- Etyka i działania antykorupcyjne w administracji publicznej,
- Podejmowanie decyzji.