Studia Podyplomowe - Menedżer Oświaty w Warunkach Unii Europejskiej

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Menedżer Oświaty w Warunkach Unii Europejskiej

  • Cele Cel studiów: przekazanie wiedzy i umiejętności ułatwiających zarządzanie jednostkami oświatowymi, przygotowanie menedżerów oświaty do samodzielnego zarządzania placówkami oświaty. Ramowy program studiów obejmuje następujące zagadnienia: podstawy prawne funkcjonowania placówki oświatowej, problemy współczesnej edukacji, finanse oświaty, zarządzanie kadrami w oświacie.
  • Profil słuchacza / wymogi KRYTERIA PRZYJĘĆ Przyjęcia na podstawie dokumentów, decyduje kolejność zgłoszeń. Wymagane dokumenty: * odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych * zaświadczenie lekarskie * kserokopia dowodu osobistego * 1 fotografia
  • Szczegółowe informacje Menedżer oświaty w warunkach Unii Europejskiej

    Menedżer oświaty w warunkach Unii Europejskiej - III semestry


    Studia podyplomowe

    Kształcenie w ramach studiów podyplomowych cieszy się coraz większym zainteresowaniem w regionie świętokrzyskim, a kierunki związane z zagadnieniemi poświęconymi Unii Europejskiej cieszą się coraz większą popularnością.
    Ukończenie studiów podyplomowych pomaga w znalezieniu satysfakcjonującej pracy, sprzyja awansowi zawodowemu, ułatwia prowadzenie samodzielnej działalności gospodarczej.

    TRYB STUDIÓW
    Studia trwają dwa lub trzy semestry i kończą się obroną pracy dyplomowej. Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wg wzoru zatwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

    Program studiów:

    • podstawy prawne funkcjonowania placówki oświatowej
    • problemy współczesnej edukacji
    • finanse oświaty
    • zarządzanie kadrami w oświacie
    • komunikacja interpersonalna
    • fundusze strukturalne
    • zasady uznawania dyplomów w Unii Europejskiej
    • techniki menedżerskie w oświacie
    • zajęcia praktyczne: warsztaty i laboratoria
    • seminarium dyplomowe
Więcej informacji

Inne informacje związane z administracja w edukacji