Studia Podyplomowe - Media i Public Relations

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Media i Public Relations

  • Cele Studia podyplomowe Media i Public Relations mają na celu wszechstronne przygotowanie do zawodu dziennikarza, przygotowanie do wykonywania innych zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej – w organizacjach społecznych, reklamie, promocji.
  • Profil słuchacza / wymogi Wymagania:
    • odpis dyplomu,
    • formularz zgłoszeniowy,
    • kserokopia dowodu osobistego
  • Szczegółowe informacje Tematyka studiów podyplomowych Media i Public Relations obejmuje zagadnienia związane z:

    • kształtowaniem opinii publicznej;
    • etycznymi zasadami odpowiedzialności dziennikarskiej za słowo i obraz;
    • kulturą języka i żywego słowa;
    • zasadami pracy w prasie radiu i telewizji;
    • technologią cyfrową;
    • obsługą kamery i montażem;
    • podstawami Public Relations;
    • zasadami tworzenia reklamy w mediach;
    • marketingiem politycznym;
    • prawem mediów.

    Czas: Dwa semestry, 255 godz. Organizacja zajęć będzie dostosowana do charakteru kształcenia zaocznego lub wieczorowego.

Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations

  • Studia Podyplomowe - Public Relations w Funkcjonowaniu Nowoczesnego Przedsiębiorstwa

  • Centrum: WSMiB-Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Public Relations i komunikowanie w biznesie

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Administracja

  • Centrum: WSAP-Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe Studium Zamówień Publicznych

  • Centrum: WSAP-Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe Studium Administracji i Samorządu Terytorialnego

  • Centrum: WSAP-Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Oświatą

  • Centrum: WSP-Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Kurs - Rola dyrektora w strategicznym zarządzaniu szkołą/placówką

  • Centrum: WSzK-Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi
  • Więcej informacji