Więcej informacji
Studia Podyplomowe - MBA
-
Cele
Podstawowym celem Programu MBA UG jest wyszkolenie menedżerów najwyższego szczebla przygotowanych do bezpośredniego kierowania firmą i szybkiego reagowania na zmieniające się warunki rynkowe. Celem Słuchacza studium podyplomowego MBA UG jest zdobycie bądź pogłębienie wiedzy z zakresu zarządzania, marketingu, finansów i bankowości, prawa gospodarczego i handlowego, podejmowania decyzji, systemów informatycznych, logistyk i międzynarodowego otoczenia businessu – przydatnej do prowadzenia przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowe
-
Profil słuchacza / wymogi
Studium Podyplomowe MBA UG jest przeznaczone dla osób z wyższym wykształceniem zarówno ekonomicznym, jaki nieekonomicznym. Zajęcia w Studium przygotowane są przede wszystkim z myślą o osobach, które zajmują lub będą zajmować kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach i instytucjach, a także o osobach, które postanowiły zdobyć nową specjalizację.
-
Szczegółowe informacje
Studia Podyplomowe: MBA
Przedmioty zajęć
Czas zajęć
I MODUŁ
Analiza danych w zarządzaniu 18 h
Business English 20 h
Ekonomia menedżerska 26 h
Prawo handlowe 18 h
Prawo finansowe 18 h
zarządzanie konfliktem 30 h
Zarządzanie w gospodarce rynkowe 30 h
II MODUŁ
Analiza finansowa przedsiębiorstwa 20 h
Business English 20 h
Cross Cultular Communication 14 h
Prawo handlowe II 20 h
Przedsiębiorstwo na rynku finansowym 20 h
Rachunkowość zarządcza 20 h
Strategiczna symulacja rynkowa 4 RMR 16 h
Zachowanie w grupie 16 h
Zarządzanie marketingowe 20 h
III MODUŁ
Business English 20 h
Human Resources Managament 14 h
Międzynarodowy obrót handlowy 12 h
Przedmioty specjalizacyjne:
- Projekty inwestycyjne
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie projektami w instytucjach gospodarczych
- Strategia konkurencyjność 28 h
Strategiczna symulacja rynkowa 4RMR 10 h
Supply Chain Network Managament 18 h
Zarządzanie startegiczne 25 h
IV MODUŁ
Etykieta w dyplomacji i biznesie 12 h
European Law 16 h
Międzynarodowy obrót handlowy 12 h
Otoczenie międzynarodowe 24 h
Przedmioty do wyboru:
- Marketing of services
- Wykorzystywanie instrumentów
pochodnych przez przedsiębiorstwo
- Business Comunication in English
- Polityka gospodarcza 28 h
Seminarium dyplomowe 12 h
Więcej informacji
Inne informacje związane z mba - master of business administration