CeleCelem studiów jest doskonalenie kompetencji i umiejętności osób odpowiedzialnych za decyzje marketingowe w instytucjach finansowych. Studia nie tylko przyczynią się do poszerzenia wiedzy uczestników w obszarze marketingu usług finansowych, ale również stworzą szerszą perspektywę – marketing a finanse, marketing a zarządzanie personelem, marketing a nowoczesne technologie.
Profil słuchacza / wymogiWymagane dokumenty:
* odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
* kwestionariusz osobowy
* kserokopia dowodu osobistego
* 3 fotografie o formacie 37 x 52 mm
* deklaracja płatności
Szczegółowe informacjeSylwetka absolwenta
Absolwenci tych studiów podyplomowych powinni posiąść następujące umiejętności:
- Identyfikowania oraz interpretowania szans i możliwości rynkowych na rynku usług finansowych
- Programowania działań marketingowych na różnych rynkach usług finansowych z uwzględnieniem ich specyfiki
- Kierowania pracą zespołów ludzkich (pionach marketingowych i sprzedażowych)
- Prowadzenia negocjacji i współpracowania z partnerami instytucji finansowych (np. klientami, agentami, brokerami, agencjami badań marketingowych, agencjami reklamowymi)
- Posługiwania się współczesnymi technologiami informatycznymi i telekomunikacyjnymi, wspierającymi działalność marketingową instytucji finansowej
Ponadto powinien być on świadomy odpowiedzialności etycznej i społecznej związanej z wykonywaniem zawodu menedżera
Program
- Integracyjny trening psychologiczny (prof. M. Dobrzyński),
- System finansowy gospodarki (prof. M. Górski),
- Bankowość (prof. M.Górski),
- System ubezpieczeń (prof. A. Sopoćko),
- Instytucje i prawo finansowe (prof. A.Majchrzycka-Guzowska, doc.dr P.Sokół),
- Podstawy marketingu usług finansowych (prof. G. Karasiewicz),
- Efektywna komunikacja z zasadami sztuki prezentacji (dr M. Trojanowski),
- Negocjacje (prof. R. Rządca),
- Budżetowanie z elementami finansów (doc. dr A. Rutkowski),
- Systemy informacyjne w usługach finansowych (prof. J. Kisielnicki),
- Internet w usługach finansowych (prof. W. Chmielarz),
- Etyka w biznesie (dr T. Ochinowski),
- Badania marketingowe na rynku usług finansowych (dr M. Skorek),
- Proces świadczenia usług finansowych (mgr K. Podstawka),
- Zintegrowana komunikacja marketingowa w instytucjach finansowych (dr M. Trojanowski),
- Zarządzanie tożsamością marketingową instytucji finansowej (dr A. Wilczak),
- Public Relations w instytucjach finansowych (dr M. Trojanowski),
- Zarządzanie personelem sprzedażowym w instytucjach finansowych (doc. dr K. Cybulski),
- Plan marketingowy produktów finansowych (mgr K. Podstawka).