Studia Podyplomowe - Marketing Polityczny

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Marketing Polityczny

  • Cele Cel studium: Studia mają na celu przygotowanie absolwenta do pełnienia wysokiej klasy specjalisty z zakresu kreowania wizerunku w polityce, sposobów i metod prowadzenia kampanii wyborczych, politycznego public relations, reklamy i rzecznictwa prasowego. W ramach zajęć słuchacz zdobędzie zarówno wiedzę teoretyczną z podstaw marketingu, komunikowania, public relations i medioznawstwa, jak i praktyczne umiejętności niezbędne w pracy zawodowej lub działalności publicznej związanej z planowaniem i realizowaniem kampanii wizerunkowych w polityce oraz uczestnictwem w procedurach wyborczych.
  • Profil słuchacza / wymogi Adresaci: • Kandydaci do pracy w zawodzie specjalisty ds. marketingu politycznego, doradcy politycznego, rzecznika prasowego itp.; • Politycy; • Pracownicy administracji wszystkich szczebli; • Dziennikarze specjalizujący się w tematyce politycznej; • Osoby zainteresowane teoretycznymi i praktycznymi aspektami funkcjonowania rynku politycznego, procesów wyborczych, reklamy, public relations, marketingu, mediów masowych.
  • Szczegółowe informacje

    Program:

    1. Podstawy politologii
    2. Prawo wyborcze
    3. Podstawy marketingu
    4. Teoria i praktyka politycznego public relations
    5. Media relations i rzecznictwo prasowe
    6. Partie i systemy partyjne
    7. System polityczny RP
    8. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
    9. Teoria i praktyka negocjacji
    10. Komunikowanie perswazyjne
    11. Reklama
    12. Badania marketingowe
    13. Marketing internetowy
    14. Gatunki dziennikarskie
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja społeczna