CeleCel studium: Studia mają na celu przygotowanie absolwenta do pełnienia wysokiej klasy specjalisty z zakresu kreowania wizerunku w polityce, sposobów i metod prowadzenia kampanii wyborczych, politycznego public relations, reklamy i rzecznictwa prasowego. W ramach zajęć słuchacz zdobędzie zarówno wiedzę teoretyczną z podstaw marketingu, komunikowania, public relations i medioznawstwa, jak i praktyczne umiejętności niezbędne w pracy zawodowej lub działalności publicznej związanej z planowaniem i realizowaniem kampanii wizerunkowych w polityce oraz uczestnictwem w procedurach wyborczych.
Profil słuchacza / wymogiAdresaci: • Kandydaci do pracy w zawodzie specjalisty ds. marketingu politycznego, doradcy politycznego, rzecznika prasowego itp.; • Politycy; • Pracownicy administracji wszystkich szczebli; • Dziennikarze specjalizujący się w tematyce politycznej; • Osoby zainteresowane teoretycznymi i praktycznymi aspektami funkcjonowania rynku politycznego, procesów wyborczych, reklamy, public relations, marketingu, mediów masowych.
Szczegółowe informacje
Program:
1. Podstawy politologii
2. Prawo wyborcze
3. Podstawy marketingu
4. Teoria i praktyka politycznego public relations
5. Media relations i rzecznictwo prasowe
6. Partie i systemy partyjne
7. System polityczny RP
8. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
9. Teoria i praktyka negocjacji
10. Komunikowanie perswazyjne
11. Reklama
12. Badania marketingowe
13. Marketing internetowy
14. Gatunki dziennikarskie