CeleCelem studiów jest przekazanie i usystematyzowanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing, jak również wiedzy dotyczącej zasad marketingowych i zachowań na eurorynku w okresie wchodzenia do UE. Studia te dają również wiedzę i umiejętności formułowania strategii marketingowych dla działania firm na jednolitym rynku wewnętrznym Unii Europejskiej. Na zajęciach wiele uwagi poświęca się zagadnieniom stosowania zasad i reguł marketingu w praktyce (instrumentów marketingu-mix), badań marketingowych oraz analiz i technik wspomagających tę działalność i umożliwiających skuteczne zarządzanie marketingiem w firmie zorientowanej rynkowo.
Profil słuchacza / wymogi-osoby pracujące lub zamierzające pracować w działach marketingu, -osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, -pracownicy średniego szczebla menedżerskiego, -osoby tuz po studiach chcące swoja przyszłość związać z marketingiem.
Szczegółowe informacjeProgram studiów
1. Zachowania konsumentów na rynku
2. Prawna ochrona rynku i konsumenta
3. Podstawy marketingu
4. Analiza rynku
5. Badania marketingowe
6. Zarządzanie marketingiem
7. Planowanie działalności marketingowej
8. Komputerowe systemy wspomagające decyzje marketingowe
9. Zarządzanie relacjami z klientem
10. Profesjonalna obsługa klienta - sztuka sprzedaży
11. Marketing na rynku dóbr i usług przemysłowych
12. Marketing międzynarodowy
13. Rynek UE
14. Europejskie prawo konsumenckie
15. Różnice międzykulturowe
16. Komunikacja w zespole
17. Negocjacje
18. E-marketing
19. Kulturowe uwarunkowania marketingu
20. PR regionu
21. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
22. Reklama
23. Perswazja w reklamie
24. Współpraca z agencjami reklamowymi
25. Reklama zewnętrzna
26. Public Relations
27. Zarządzanie marką
28. Programy lojalności
29. Marketing wystawienniczy
30. Zarządzanie działem sprzedaży
31. Merchandising
32. Praktyka marketingu
33. Seminarium