CeleCelem studiów jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat organizowania, prowadzenia działalności marketingowej w przedsiębiorstwach w warunkach konkurencyjnej gospodarki oraz kontroli skuteczności podjętych działań.
W trakcie zajęć opisane zostaną zagadnienia dotyczące strategicznych i operacyjnych instrumentów marketingu, a także praktyczne metody i narzędzia umożliwiające dobór i zastosowanie najbardziej efektywnych i nowoczesnych metod dotarcia do klienta.
Profil słuchacza / wymogiStudia skierowane są do osób pracujących w komórkach marketingowych i działach sprzedaży, menedżerów marketingowych, osób prowadzących działalność gospodarczą, przedstawicieli handlowych, osób pragnących podjąć pracę w marketingu.
Szczegółowe informacje1 Podstawy zarządzania marketingowego
2 Relacje business to business (B2B)
3 Relacje business to klient (B2C)
4 Analiza rynku
5 Strategie komunikacyjne
6 Techniki sprzedaży
7 Prawne aspekty w marketingu
8 Produkt, usługa w marketingu
9 Dystrybucja w marketingu
10 Metody i techniki wyznaczania cen
11 Internet w marketingu
12 Planowanie i organizowanie działań promocyjnych
13 Zarządzanie personelem handlowym
14 Marketing w działalności gospodarczej
15 Działania marketingowe na rynkach zagranicznych
16 Budżet marketingu
17 Efektywność działań marketingowych
18 Wsparcie informatyczne w marketingu – CorelDraw Graphics Suite X4 PL
19 Seminarium dyplomowe