CeleCele: Przygotowanie do rozpoznawania zaburzeń mowy dzieci przedszkolnych, uczniów szkół podstawowych i gimnazjum. Zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych w pracy z dziećmi z wadami wymowy.
Profil słuchacza / wymogiSłuchacze: Nauczyciele oraz absolwenci studiów magisterskich z pedagogiki, psychologii, filologii polskiej. ZASADY NABORU O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem przyjęcia na studia jest dyplom licencjata i pomyślnie przeprowadzone postępowanie kwalifikacyjne. Nabór na studia prowadzi się 2 razy do roku w semestrze zimowym (zajęcia od października) i w semestrze letnim (zajęcia od marca)
Szczegółowe informacjeINFORMACJE O STUDIACH
Studia podyplomowe na Wydziale Humanistycznym i Wydziale Administracji stanowią uzupełnienie podstawowej oferty edukacyjnej. Pozwalają na poszerzenie lub nabycie nowej wiedzy w dowolnym momencie rozwoju zawodowego.
Podstawowym warunkiem przyjęcia na studia jest posiadanie dyplomu studiów wyższych - z tytułem co najmniej licencjata (względnie zaświadczenie o studiowaniu na ostatnim semestrze studiów wyższych)
ORGANIZACJA ZAJĘĆ NA STUDIACH PODYPLOMOWYCH
Studia podyplomowe są studiami niestacjonarnymi - zaocznymi.
Zajęcia odbywają się w weekendy zjazdowe co 2 tygodnie (w soboty od 9.00-19.00 i w niedziele od 8.00-15.00)
ORGANIZACJA ZAJĘĆ KURSOWYCH
Kursy mają charakter warsztatowy i obywają się w formie 1-2 dniowych sesji. Warunkiem uruchomienia kursu jest zebranie wystarczającej liczby kandydatów (co najmniej 15- 20 osób w grupie). Zapisy do grup przyjmuje dziekanat Wydziału Humanistycznego na podstawie pisemnej deklaracji uczestnictwa w wybranym kursie.
Warunkiem ukończenia kursu jest obecność i aktywne uczestnictwo w zajęciach. Słuchacze otrzymują świadectwo ukończenia kursu, Studenci BWSH również wpis do suplementu (część B dyplomu ukończenia studiów).
Charakterystyka programu: Logopedia
Program obejmuje zagadnienia z zakresu: metodycznych, psychopedagogicznych i lingwistycznych podstaw logopedii, emisji i impostacji głosu, dyslalii (w tym metodyki pracy logopedycznej) oraz zajęcia warsztatowe przygotowujące do indywidualnej pracy z dzieckiem.