CeleGłównym celem studiów jest przekazanie słuchaczom praktycznej wiedzy na temat zarządzania relacjami z klientami w oparciu o systemy informatyczne oraz zintegrowane systemy zarządzania przepływami fizycznymi w łańcuchach dostaw. Kierunek oferuje szeroki program kształcenia w zakresie systemów logistycznych w przedsiębiorstwach dostosowany do zmieniających się warunków otoczenia.
Profil słuchacza / wymogi- osoby zarządzające w firmach sprzedażą, zakupami, produkcją oraz finansami - pracownicy, którzy ukończyli inne studia pragnący się przekwalifikować
Szczegółowe informacjeZintegrowane systemy logistyczne w firmie
PROGRAM STUDIÓW
1. Systemy logistyczne w firmie
2. Pomiar i strategie kształtowania poziomu obsługi klienta w logistyce - kształtowanie współpracy w łańcuchu dostaw
3. Zarządzanie marketingowe
4. Marketing relacyjny
5. Zarządzanie kategoriami towarów CM - merchandising
6. Polityka zakupów
7. Projektowanie i badanie poziomu obsługi klienta
8. Obrót handlu międzynarodowego - prawo celne, spedycja międzynarodowa
9. Prognozowanie sprzedaży
10. Sterowanie przepływami fizycznymi
11. Systemy informacyjne w zarządzaniu zasobami
12. Analiza kosztów logistycznych
13. Techniki negocjacji handlowych
14. Organizacja i sztuka sprzedaży
15. Prawo gospodarcze UE
16. Studia przypadków
17. Seminarium dyplomowe