CelePrzekazanie wiedzy umożliwiającej absolwentom dokonywanie analiz rynków zagranicznych, prowadzenie negocjacji i zawieranie umów handlowych z partnerami zagranicznymi, marketing i promocję produktów na rynkach eksportowych, realizację transakcji w handlu zagranicznym oraz form ich finansowania i rozliczeń.
Profil słuchacza / wymogiSłuchaczem może być absolwent szkoły wyższej, posiadający dyplom ukończenia studiów licencjackich lub magisterskich (studiów I lub II stopnia ).
Szczegółowe informacje1 Międzynarodowe stosunki gospodarcze
2 Prawne uwarunkowania handlu zagranicznego
3 Marketing w handlu zagranicznym
4 Transakcje handlu zagranicznego
5 Rozliczenia międzynarodowe
6 Finansowanie handlu zagranicznego
7 Ubezpieczenia w handlu zagranicznym
8 Negocjacje w biznesie międzynarodowym
9 Handel elektroniczny w biznesie międzynarodowym
10 Logistyka i transport w handlu zagranicznym
11 Badanie koniunktury i analiza rynków zagranicznych
12 Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym
13 Język obcy (angielski, niemiecki, rosyjski – handel zagraniczny (podstawowa terminologia)
14 Seminarium