STUDIA PODYPLOMOWE - HANDEL I ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
CeleCelem kierunku jest kształcenie ekspertów w zakresie nowoczesnych metod sprzedaży uwzględniając współczesne tendencje w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Studia stanowią odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie zgłaszane ze strony praktyki gospodarczej na profesjonalistów posiadających kwalifikacje i umiejętności z zakresu sprzedaży w różnych branżach, tak o charakterze wytwórczym, jak i handlowo-usługowym.
Profil słuchacza / wymogipracownicy działów handlowych i marketingowych
Szczegółowe informacje PROGRAM STUDIÓW
1. Handel w gospodarce narodowej - struktura, tendencje, instytucje rynkowe
2. Strategie lokalizacji działalności handlowej
3. Współczesne instrumenty marketingu
4. Polityka zaopatrzenia
5. Merchandising
6. Prognozowanie popytu
7. Psychologia konsumenta
8. Techniki negocjacji handlowych i sprzedaży
9. Prawna ochrona konsumenta
10. Zarządzanie relacjami z klientem
11. Systemy logistyczne w przedsiębiorstwie handlowym
12. Zarządzanie przepływami fizycznymi w handlu
13. Organizacja i sztuka sprzedaży
14. Studia przypadków - strategie dystrybucji
15. Prawo gospodarcze UE
16. Seminarium dyplomowe