Studia Podyplomowe - English for International Communicators

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - English for International Communicators

  • Cele Studia te stanowią cykl zajęć obejmujących najważniejsze zagadnienia związane z procesami zachodzącymi wewnątrz organizacji oraz funkcjonowaniem przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Zajęcia zostaną przeprowadzone w formie warsztatów przez lektorów języka angielskiego, specjalistów zajmujących się w praktyce wyżej wymienionymi dziedzinami kształcenia, a także native speakerów, którzy umożliwią Państwu wykorzystanie w życiu zawodowym nabytych podczas zajęć umiejętności językowych.
  • Profil słuchacza / wymogi Studia podyplomowe skierowane są przede wszystkim do kadr zarządzających oraz pracowników działów zajmujących się prowadzeniem współpracy gospodarczej z kontrahentami zagranicznymi w języku angielskim.
  • Szczegółowe informacje ENGLISH FOR INTERNATIONAL COMMUNICATIONS

    Czas trwania: 2 semestry (192 godz.)
    Zajęcia odbywają się dwa / trzy razy w miesiącu:
    - soboty: 8.00 - 15.00
    - niedziele: 8.00 - 15.00


    O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń – ilość miejsc jest ograniczona!

     PROGRAM STUDIÓW
    Test pisemny + interview 10 g.
    Trening integracyjny (w języku polskim) 5 g.
    Autoprezentacja 5 g.
    Środowisko pracy 10 g.
    Konwersacje językowe (cz.I) 5 g.
    Struktura wewnętrzna oraz finansowa przedsiębiorstwa 5 g.
    Innowacje i inwestycje w firmie 10 g.
    Zarządzanie 15 g.
    Konwersacje językowe (cz. II ) 5 g.
    Handel i dystrybucja 10 g.
    Handel zagraniczny 10 g.
    Korespondencja handlowa oraz sztuka telefonowania 10 g.
    Konwersacje językowe (cz. III) 5 g.
    Negocjacje międzynarodowe 10 g.
    Psychologia reklamy 5 g.
    Etyka 5 g.
    Public relations 5 g.
    E-commerce + IT Office 10 g.
    Marketing 25 g.
    Konwersacje językowe (cz. IV) 5 g.
    Językowe konwersacje interdyscyplinarne (utrwalenie materiału - cz.I) 5 g.
    Konwersacje interdyscyplinarne (utrwalenie materiału cz. II) 5 g.
    Egzamin końcowy – pisemny 4 g.
    Egzamin końcowy – ustny 8 g.
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie