Studia Podyplomowe - E-biznes - Internetowe Kampanie Reklamowe

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - E-biznes - Internetowe Kampanie Reklamowe

  • Cele Cel: - celem jest odpowiedź na pytanie w jaki sposób firma powinna efektywnie zbudować i utrwalać swoją markę oraz zwiększyć sprzedaż produktów i usług wykorzystując do tego celu Internet. W części technologicznej pokazane zostaną podstawowe mechanizmy służące budowie kreacji form internetowych. Nastawienie: - procesy budowania marki i sprzedaży za pośrednictwem Internetu mogą być skuteczniejsze, tańsze i efektywniejsze niż w mediach tradycyjnych. Standardowe mechanizmy marketingowe i tradycyjne nastawienie, często nie sprawdzają się w kampaniach internetowych. Twórca projektu kampanii powinien odpowiednio ją przygotować i orientować się w gąszczu nowych pojęć, mechanizmów i możliwości występujących na etapie publikacji w sieci. Działania w Internecie wymagają ciągłej analizy skuteczności reklamy, aktualizacji formy i treści przekazu. Sposób realizacji zajęć:
  • Profil słuchacza / wymogi Program studiów przygotowany został dla: • pracowników działów marketingu w firmach MŚP • pracowników działów PR, którzy są odpowiedzialni za budowanie i utrwalanie wizerunku swego przedsiębiorstwa • osób prowadzących własną działalność gospodarczą, które chcą efektywnie wypromować swoje usługi i towary za pośrednictwem Internetu • wszystkich, którzy chcą wykorzystać nowoczesne elektroniczne systemy internetowe do zwiększenia odwiedzalności swojej witryny internetowej i wzrostu sprzedaży • wszystkich, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i zostać specjalistami z dziedziny marketingu elektronicznego, którzy chcą poznać najnowsze trendy technologiczne. Studia podyplomowe mogą też rozpocząć studenci ostatniego lub przedostatniego semestru studiów zawodowych lub magisterskich. Dyplom ukończenia studiów podyplomowych otrzymają w chwili jednoczesnego ukończenia studiów zawodowych lub magisterskich.
  • Szczegółowe informacje Program:

    I. Blok Technologiczny
    - celem jest prezentacja możliwości i ograniczeń poszczególnych technologii oraz nabycie prostych umiejętności z zakresu projektowania form internetowych.

    1. Grafika internetowa - kreacja
    • Podstawy poligrafii: pod kątem zastosowań internetowych
    • Fotografia cyfrowa - podstawy
    • Realizacja prostych serwisów: Photoshop, FrontPage
    • Realizacja prostych banerów: ImageReady
    • Realizacja prostych prezentacji - PowerPoint

    2. Technologie internetowe
    • Przegląd technologii i mechanizmów: HTML, XML, JPG, GIF, Cookies, Flash, Java, podstawy języków skryptowych, SMS, MMS, WAP.

    II. Blok sprzedażowo - marketingowy
    • Strategie i mechanizmy e-marketingowe
    • Kreowanie internetowego wizerunku marki
    • Media plany internetowe, zakup powierzchni reklamowej, wskaźniki
    • Agencje reklamowe, brokerzy, domy mediowe, dostawcy usług internetowych
    • Portale i wydawcy
    • E-mail marketing
    • Newsletter
    • Grupy dyskusyjne
    • Analiza badań rynku
    • Profil użytkownika
    • Mechanizmy badania efektywności reklamy w Internecie:
       - rejestracja serwisów w wyszukiwarkach
       - pozycjonowanie
       - statystyki
    • System Gemius, Stat4U
    • Marketing wirusowy zakaźny
    • Systemy CMS - Content Management System - Systemy do zarządzania treścią
    • Formy reklamowe w Internecie
    • Modele zakupu powierzchni reklamowych
    • Mobile marketing
    • Sponsoring
    • Aukcje elektroniczne
    • Targeting, geotargeting, meteotargeting
    • Programy partnerskie
    • Programy lojalnościowe
    • Handel elektroniczny
    • Kampanie zasięgowe
Więcej informacji

Inne informacje związane z e-biznes

  • Studia I Stopnia - Biznes Elektroniczny

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing w Przedsiębiorstwie

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia Licencjackie - Zarządzanie handlem i usługami - kierunek Zarządzanie

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządania Ochroną Pracy w Katowicach (WSZOP)
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia Licencjackie - Reklama i Public Relations - kierunek Kulturoznawstwo

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządania Ochroną Pracy w Katowicach (WSZOP)
  • Więcej informacji
  • Techniki Sprzedaży z Elementami Negocjacji -Szkolenie

  • Centrum: Prospero Business Training
  • Więcej informacji
  • Radzenie Sobie w Trudnych Sytuacjach Sprzedażowych - Techniki Obrony Ceny - Szkolenie

  • Centrum: Prospero Business Training
  • Więcej informacji
  • Media Relations w Praktyce - Szkolenie

  • Centrum: Prospero Business Training
  • Więcej informacji