Studia Podyplomowe - E-biznes - Internetowe Kampanie Reklamowe
CeleCel: - celem jest odpowiedź na pytanie w jaki sposób firma powinna efektywnie zbudować i utrwalać swoją markę oraz zwiększyć sprzedaż produktów i usług wykorzystując do tego celu Internet. W części technologicznej pokazane zostaną podstawowe mechanizmy służące budowie kreacji form internetowych. Nastawienie: - procesy budowania marki i sprzedaży za pośrednictwem Internetu mogą być skuteczniejsze, tańsze i efektywniejsze niż w mediach tradycyjnych. Standardowe mechanizmy marketingowe i tradycyjne nastawienie, często nie sprawdzają się w kampaniach internetowych. Twórca projektu kampanii powinien odpowiednio ją przygotować i orientować się w gąszczu nowych pojęć, mechanizmów i możliwości występujących na etapie publikacji w sieci. Działania w Internecie wymagają ciągłej analizy skuteczności reklamy, aktualizacji formy i treści przekazu. Sposób realizacji zajęć:
Profil słuchacza / wymogiProgram studiów przygotowany został dla: • pracowników działów marketingu w firmach MŚP • pracowników działów PR, którzy są odpowiedzialni za budowanie i utrwalanie wizerunku swego przedsiębiorstwa • osób prowadzących własną działalność gospodarczą, które chcą efektywnie wypromować swoje usługi i towary za pośrednictwem Internetu • wszystkich, którzy chcą wykorzystać nowoczesne elektroniczne systemy internetowe do zwiększenia odwiedzalności swojej witryny internetowej i wzrostu sprzedaży • wszystkich, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i zostać specjalistami z dziedziny marketingu elektronicznego, którzy chcą poznać najnowsze trendy technologiczne. Studia podyplomowe mogą też rozpocząć studenci ostatniego lub przedostatniego semestru studiów zawodowych lub magisterskich. Dyplom ukończenia studiów podyplomowych otrzymają w chwili jednoczesnego ukończenia studiów zawodowych lub magisterskich.
Szczegółowe informacjeProgram:
I. Blok Technologiczny
- celem jest prezentacja możliwości i ograniczeń poszczególnych technologii oraz nabycie prostych umiejętności z zakresu projektowania form internetowych.