CeleStudia umożliwiają przygotowanie do zawodu dziennikarza, jak również doskonalenie warsztatu dziennikarskiego. Nabyte w trakcie studiów umiejętności i doświadczenie - poprzez uczestnictwo w zajęciach warsztatowych, pozwolą absolwentom studiów realizować swoją ścieżkę kariery zawodowej w zawodach związanych z szeroko rozumianymi mediami.
Tutuł uzyskanyStudia adresowane są do absolwentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych oraz dziennikarzy, zainteresowanych problematyką ekonomii i zarządzania.
Szczegółowe informacjeProgram studiów
1. Prawo prasowe
2. Prawo autorskie
3. Marketing medialny
4. Prasoznawstwo
5. Metody kształtowania wizerunku
6. Autoprezentacja
7. Public relations
8. Warsztaty dziennikarskie
9. Kultura masowa
10. Retoryka
11. Erystyka
12. Metodyka dziennikarstwa
13. Ortofonia
14. Kreowanie wrażenia
15. Reklama
16. Podstawy komunikowania się
17. Etyka mediów
18. Etyka dziennikarska
19. Emisja głosu - warsztaty
20. Seminarium dyplomowe