STUDIA PODYPLOMOWE - COACHING W BIZNESIE

Więcej informacji

STUDIA PODYPLOMOWE - COACHING W BIZNESIE

  • Cele Cel studiów: Absolwenci uzyskają praktyczne umiejętności w zakresie: - projektowania i przeprowadzania sesji coachingowych z klientem - stosowania technik coachingowych prowadzących klientów do aktywnego, trwałego i skutecznego działania - określania i tworzenia relacji z klientem - opracowywania zadań wspierających rozwój klienta - pracy z klientem nad sprawami wywołującymi duże emocje - uruchamiania procesów kreatywności i talentów u klienta - identyfikowania oraz pracy z wartościami i przekonaniami - wykorzystywania narzędzi wizualizacji i pracy z wyobraźnią - wykorzystania wiedzy o mechanizmach funkcjonowania stylów przywództwa, motywacji i zarządzania zmianą w pracy coachingowej z klientem
  • Szczegółowe informacje Atuty kierunku:

    -  pierwsze w Polsce studia podyplomowe o tematyce coachingu i jedyne o profilu "coaching w biznesie"
    -  zajęcia prowadzone przez doświadczonych coachów (międzynarodowe certyfikaty ICC oraz ICF), trenerów oraz praktyków zawodowych
    -  zajęcia prowadzone zgodnie ze standardami International Coach Federation (ICF)
    -  maksymalnie nastawione na rozwój i praktykę:
    -  80% zajęć realizowanych metodą warsztatową
    -  materiały dydaktyczne przekazywane są studentom drogą elektroniczną, najpóźniej 7 dni przed zajęciami
    -  słuchacze poznają i ćwiczą specyfikę zagadnień od strony coacha i klienta
    -  każdy student w ciągu roku przeprowadza samodzielnie 20 godz. sesji coachingowych
    -  pierwszy zjazd weekendowy zorganizowany jest w formie wyjazdowej - koszt wyjazdu w cenie studiów

    Program studiów:
     
    Zasady prowadzenia coachingu
    Etyka w coachingu
    Style uczenia się
    Organizacja procesu coachingowego
    Rozwijanie praktycznych umiejętności coacha
    Budowanie relacji z klientem
    Zbieranie informacji "o" i "od" klienta
    Zasady budowy pytań coachingowych
    Formułowanie zadań coachingowych i przekazywanie informacji zwrotnej
    Techniki twórczego myślenia
    Zarządzanie emocjami
    Praktyka prowadzenia sesji coachingowej
    Wyznaczanie celów coachingowych
    Sposoby budowania komunikatów w coachingu
    Odkrywanie struktury rozmowy
    Warsztaty prowadzenia sesji coachingowych
    Seminarium dyplomowe
    Techniki stosowane w coachingu
    Action learning - coaching grupowy
    Praca z wartościami
    Lingwistyczne formy motywowania
    Identyfikacja i przeformułowanie przekonań
    Narzędzia biznesowe w pracy coacha
    Narzędzia oceny rozwoju pracownika
    Organizacja ucząca się - nowoczesne podejście do wdrażania zmian i rozwoju organizacji
    Badanie kultury organizacyjnej
    Myślenie systemowe P. Senge'a
    Przywództwo sytuacyjne a style coachowania
    Indywidualne różnice w osobowości a styl coachowania

    Profil słuchacza:

    Studia adresowane są do przede wszystkim do: prezesów, dyrektorów, kierowników, doradców, pracowników działu HR, konsultantów i trenerów i innych osób odpowiedzialnych za rozwój zawodowy pracowników firmy oraz dla tych, którzy zainteresowani są zdobyciem nowego, lukratywnego zawodu.

    Zapraszamy absolwentów studiów magisterskich, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym.

    Warunki zaliczenia

    Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych "Coaching w biznesie" jest:
    a)      obowiązkowy udział w zajęciach, wykonanie zadań domowych, zaliczenie indywidualnej pracy semestralnej,
    b)      przeprowadzenie minimum 20 sesji coachingowych,
    c)      przygotowanie pracy końcowej i jej obrona, praktyczny egzamin z demonstracji wybranych technik coachingowych.

    Organizacja:
    Elitarna grupa - maks. 20 osób

    200 godzin zajęć
    12 zjazdów
    Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty i niedziele, w godz. 9.00 - 16.30
Więcej informacji

Inne informacje związane z coaching