Badania rynkowe - studia podyplomowe (dwusemestralne)

Więcej informacji

Badania rynkowe - studia podyplomowe (dwusemestralne)

  • Cele Studia podyplomowe – BADANIA SPOŁECZNE I RYNKOWE, utworzone w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Lublinie są skierowane do osób zainteresowanych obserwowaniem procesów zachodzących w społeczeństwie, ich badanie, analizowanie, przedstawianie wyników oraz opisywanie nastrojów występujących w grupach społecznych.



    Studia te to:



    * nauka o opinii publicznej,



    * nauka pozyskiwania informacji o potencjalnych konsumentach, wyborcach, itp.



    * nauka o metodach prowadzenia badań opinii publicznej i badań rynkowych,



    * nauka analizy i interpretacji rozlicznych danych,



    * nauka organizacji i funkcjonowania agencji badań rynkowych czy też agencji badania opinii publicznej,



    * nauka psychologii zachowań nabywców,



    * nauka wykorzystywania nowoczesnych technologii bo prowadzenia badań



    Zajęcia na studiach są w formie wykładów i ćwiczeń. Nauka trwa dwa semestry. Łącznie realizowanych jest 250 godzin zajęć dydaktycznych.
  • Profil słuchacza / wymogi Studia są skierowane do absolwentów szkół wyższych (magistrów, inżynierów, licencjatów) oraz studentów ostatniego roku studiów magisterskich o dowolnym kierunku studiów (w tym ostatnim przypadku warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest dostarczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych)



    Absolwenci tej specjalizacji mogą być zatrudniani jako specjaliści w reklamie, marketingu czy też public relations, w firmach konsultingowych, jak i w administracji publicznej czy w ośrodkach badania opinii publicznej w zawodach:



    * specjalista ds. badań rynkowych,



    * specjalista ds. badań opinii publicznej,



    * analityk rynku konsumentów,



    * analityk nastrojów społecznych,



    * project manager.
  • Szczegółowe informacje

    W ramach zajęć omawiane są min. takie zagadnienia, jak:

    • Psychologia zachowań społecznych, kulturowych i ekonomicznych,
    • Badania społeczne i rynkowe jako sektor usług - Agencje i Organizacje Badań Rynkowych i Społecznych,
    • Metody, techniki i narzędzia badań,
    • Media a społeczeństwo i rynek,
    • Etyczne i prawne aspekty badań,
    • Informatyka i praca na pakietach statystycznych
    • Badania ilościowe - wybrana metody badań marketingowych,
    • Badania jakościowe - wybrane metody badań społecznych i rynkowych,
    • Wybrane obszary i przedmioty badań,
    • Opinia publiczna ( pojęcia i definicje, kształtowanie postaw i zachowań, Public Relations),
    • Organizacja badań terenowych i kontrola jakości.
Więcej informacji

Inne informacje związane z socjologia

  • Studia Podyplomowe Kwalifikacyjne - Socjoterapia

  • Centrum: WSEI-Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe dla Doradców Zwodowych (kwalifikacyjne)

  • Centrum: WSEI-Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
  • Więcej informacji
  • Rozpoznawanie Lokalnych Problemów Migracji, Repatriacji i Uchodźstwa - Studia Podyplomowe

  • Centrum: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Socjologia społeczności lokalnych i regionalnych

  • Centrum: Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. Wincentego Pola w Lublinie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Resocjalizacja

  • Centrum: Uczelnia Zawodowa Zagłębia Miedziowego w Lubinie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Socjologia

  • Centrum: Wyższa Szkoła Humanistyczno - Ekonomiczna im. Jana Zamoyskiego
  • Więcej informacji
  • Socjologia instytucji penitencjarnych

  • Centrum: Wyższa Szkoła Humanistyczno - Ekonomiczna im. Jana Zamoyskiego
  • Więcej informacji