Specjalność psychologia biznesu to nowość w ofercie dydaktycznej SWPS. Jej tematyka nie ogranicza się tylko do psychologii. Osoby studiujące psychologię biznesu zdobędą wiedzę z zakresu psychologii - np. psychologia rynków finansowych, psychologia zachowań konsumenckich, psychologia zarządzania czy podejmowanie decyzji i ocena ryzyka w biznesie, a także - z zakresu prawa, jak np. prawo własności intelektualnej, prawo konkurencji, prawo reklamy, prawo autorskie. Ta wyjątkowa specjalność nawiązuje do najlepszych światowych wzorców uniwersyteckich.
Atuty specjalności:
* kadra naukowa - m.in. prof. Wojciech Cwalina, prof. Andrzej Falkowski, prof. Piotr Gasparski
* interdyscyplinarna specjalność nawiązująca do najlepszych światowych wzorców uniwersyteckich
* pierwsza specjalność w ramach psychologicznych studiów magisterskich łącząca psychologię biznesu i prawo
* połączenie klasycznej wiedzy z marketingu, zarządzania i reklamy z najnowszymi osiągnięciami psychologii poznawczej
* studenci współpracują ze znanymi w kraju i za granicą naukowcami oraz praktykami
prowadzącymi warsztaty, seminaria oraz wykłady.
Specjalizacje
* psychologia organizacji pracy
* psychologia rynku
Perspektywy zawodowe
Absolwenci specjalności psychologia biznesu są specjalistami w dziedzinie przeprowadzania i interpretowania danych z badań rynku, tworzenia metod wpływania na konsumentów, konstruowania reklam, zarządzania organizacją. Są poszukiwanymi ekspertami w mediach, centrach badania rynku, agencjach reklamowych, PR i marketingowych, w firmach, organizacjach, instytucjach naukowo-dydaktycznych, bankowości, kancelariach adwokackich.