Kwalifikacje absolwenta:
Absolwenci posiadają wiedzę i umiejętności do pełnienia różnorakich funkcji w sferze zarządzania organizacjami, zespołami ludzkimi, nawiązywania kontaktów i negocjowania warunków kontraktów, opracowywania planów i analiz marketingowych, organizowania szkoleń i konferencji, przygotowywania kampanii reklamowych. Mogą podejmować pracę w przedsiębiorstwach, organizacjach non-profit, bankach i instytucjach publicznych: w działach handlowych i marketingowych, biurach zarządów firm, działach kadr. W szczególności przygotowani są do prowadzenia własnych, rodzinnych firm.
Ważniejsze przedmioty:
Informatyka w zarządzaniu
Badania marketingowe / finanse przedsiębiorstw
Procesy informacyjne w zarządzaniu
Systemy wspomagania decyzji, gry decyzyjne
Przedsiębiorczość – firma symulacyjna
Rachunkowość menedżerska
Zarządzanie strategiczne i marketingowe
Controlling w firmie
PR i media
Komunikacja i negocjacje – warsztaty menedżerskie
Reklama
Couching – warsztaty praktyczne
Psychologia sprzedaży
Przywództwo i zarządzanie zespołem
Psychologia menedżerska i psychologia pracy
Dziennikarstwo ekonomiczne – warsztaty praktyczne
Transport i logistyka
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne – warsztaty praktyczne
Korespondencja i administracja biurowa
International business (w języku angielskim)