Studia Licencjackie - Handel i Biznes Międzynarodowy

Więcej informacji

Studia Licencjackie - Handel i Biznes Międzynarodowy

  • Cele Program studiów na tym kierunku obejmuje szerokie spektrum specjalności , stwarzając tym samym duże możliwości indywidualizacji studiów. Przewidziane są do wyboru studentów specjalności „twarde”, oparte o wiedzę z zakresu finansów, bankowości, rachunkowości, inwestycji i nieruchomości, a także specjalności „miękkie”, w większym stopniu nakierowane na wiedzę społeczno-humanistyczną, obejmującą problematykę z zakresu socjologii, psychologii, komunikacji, etyki, itp. Studia na wszystkich specjalnościach obejmują 6 semestrów zajęć dydaktycznych i kończą się uzyskaniem tytułu licencjata.
  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje

    Kwalifikacje absolwenta:
    Absolwenci tej specjalności posiadają wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie handlu zagranicznego, obsługi inwestorów zagranicznych,  zarządzania przedsiębiorstwami międzynarodowymi. W szczególności przygotowani są do sporządzania niezbędnej dokumentacji importowej i eksportowej, organizacji przepływów towarowych, rozliczeń finansowych, marketingu międzynarodowego, sporządzania  niezbędnych analiz marketingowych i finansowych dla inwestycji zagranicznych. Mogą podejmować pracę w przedsiębiorstwach  prowadzących wymianę zagraniczną,  firmach  międzynarodowych,   jednostkach administracji publicznej.

    Ważniejsze przedmioty:

    • Zarządzanie projektami
    • Procesy informacyjne w zarządzaniu
    • Prawne aspekty handlu zagranicznego
    • Komunikacja i negocjacje
    • Taryfy, kontyngenty, cła, ubezpieczenia – warsztaty praktyczne
    • Organizacja i technika handlu zagranicznego
    • Marketing międzynarodowy
    • Międzynarodowe organizacje gospodarcze
    • Rozliczenia w handlu zagranicznym
    • Zarządzanie przedsiębiorstwami międzynarodowymi
    • Inwestycje zagraniczne
    • Miedzynarodowy transport i spedycja
    • International business (w języku angielskim)
    • Integracja gospodarcza i walutowa
    • Organizacje w handlu międzynarodowym
    • Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
    • Rachunkowość menedżerska
    • Rynki finansowe

     

Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie agencją nieruchomościami