Studia II Stopnia- Specjalność - Marketing w turystyce i hotelarstwie
Szczegółowe informacjeAbsolwent specjalności marketing w turystyce i hotelarstwie dysponuje wiedzą ogólną o kraju i Europie, realiach życia społecznego i ekonomicznego oraz znajomością założeń mechanizmów rynkowych gospodarki turystycznej. Posiada wiedzę umożliwiającą zgodne z prawem działanie na wolnym rynku, pozwalające na sprawne zarządzanie operacyjne przedsiębiorstwem z wykorzystaniem technik i metod z zakresu gromadzenia i przetwarzania informacji, pozwalającą na prowadzenie badań rynkowych i planowanie strategii marketingowych. Sukces zawodowy zapewnia wiedza zdobyta z zakresu zarządzania, problematyki ekonomicznej, finansowej i marketingu w sferze usług turystycznych.
A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH
- Konwersatorium w języku obcym (do wyboru)
B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH
- Koncepcje zarządzania
- Etyka w zarządzaniu
- Makroekonomia - kurs średni
- Prawo cywilne
- Statystyka matematyczna
C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH
- Zarządzanie strategiczne
- Marketing międzynarodowy
- Psychologia w zarządzaniu
- Współpraca przedsiębiorstwa z instytucjami finansowymi
- Zarządzanie procesami
- Logistyka
- Marketing polityczny
- Bezpieczeństwo
- Międzynarodowe stosunki gospodarcze
- Strategia zarządzania kapitałem ludzkim
- Zarządzanie proekologiczne