Studia II Stopnia-Marketing Polityczny

Więcej informacji

Studia II Stopnia-Marketing Polityczny

  • Cele Studia mają na celu dostarczenie wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do pracy w zakresie marketingu i reklamy, organizowania i kierowania inicjatywami politycznymi i ich otoczeniem medialnym oraz tworzenia strategii politycznych, związanych z kreowaniem wizerunku polityka lub organizowaniem kampanii wyborczych. Studia mają za zadanie ułatwić poruszanie się w środowiskach politycznych i nowoczesnym rynku medialnym, czyli w mediach integrujących internet i prasę, telewizję i radio (portale, witryny, portale społecznościowe).
  • Tutuł uzyskany Magister
  • Szczegółowe informacje Studia II Stopnia
    Kierunek-Politologia
    Specjalność-Marketing Polityczny

    Program studiów na specjalizacji Marketing Polityczny obejmuje zarówno poznanie najnowocześniejszych technik marketingu, reklamy i public relations w odniesieniu do podejmowania działań o charakterze politycznym, jak i kontakt z wybitnymi specjalistami-praktykami w tych dziedzinach.

    Zdobyte umiejętności

    * poznanie nowoczesnych technik marketingu, reklamy, PR
    * umiejętność budowania i zastosowania strategii marketingowej i PR na potrzeby instytucji politycznych, partii, polityków
    * umiejętność organizacji i przeprowadzania kampanii wyborczych, konferencji prasowych
    * umiejętność zastosowania technik autoprezentacji, samokreacji, mówienia publicznego

     
    Perspektywy zatrudnienia

    * partie polityczne, sztaby polityczne, komitety wyborcze
    * media (prasa, telewizja, radio, internet)
    * działy informacyjne i komunikacji z mediami w instytucjach państwowych, samorządowych
    * informacyjne i komunikacji z mediami w organizacjach pozarządowych, gospodarczych, kulturalnych
    * agencje i działy PR i marketingu

    Przedmioty specjalizacji

    • Psychologia polityki
    • Elity: teorie i badania
    • Instytucje i proces podejmowania decyzji w UE
    • Współczesny populizm i ekstremizm polityczny
    • Mity polityczne
    • Propaganda i indoktrynacja w państwach totalitarnych XX wieku
    • Analiza przekazów medialnych
    • Podstawy marketingu. Badania marketingowe
    • Marketing i reklama polityczna

    • Seminarium magisterskie - 3 semestry
    • Język obcy (2 semestry) do wyboru: j. angielski, j. niemiecki; j. francuski; j. rosyjski; j. hiszpański (grupy lektoratów na studiach stacjonarnych)

    Politologia: przedmioty zaawansowane i monograficzne
    Przedmioty zaawansowane i monograficzne (fakultatywne) w języku polskim
     

        * Afryka w XX i XXI wieku
        * Ameryka Łacińska: cywilizacja i przestrzeń
        * Analiza bieżących wydarzeń międzynarodowych
        * Antropologia codzienności i kultury popularnej: miasto
        * Antropologia kulturowa
        * Antropologia pamięci – przestrzenie pamięci w polskim filmie
        * Antropologia pamięci – przestrzenie pamięci w polskim filmie
        * Antropologia reklamy
        * Antropologia wielokulturowości: mniejszości narodowe w Polsce
        * Antropologia współczesności
        * Apartheid i demokratyzacja w RPA
        * Azja Centralna – polityczna, gospodarcza i społeczna transformacja
        * Badania opinii publicznej
        * Bezpieczeństwo energetyczne RP w kontekście europejskim i globalnym
        * Bezpieczeństwo i polityka obronna
        * Biografia i kariera dziennikarza
        * Biografie intelektualne: Adam Michnik – między polityką a etyką
        * Cywilizacja chińska
        * Cywilizacja europejska
        * Cywilizacja indyjska
        * Cywilizacja islamu cz. I: geopolityka – historia – religia, cz. II: społeczeństwo – kultura – polityka
        * Czwarta władza: prasa dawniej i dziś
        * Czy demokracja może być moralna?
        * Czy zmierzch liberalizmu? Liberalizm i jego krytycy
        * Demonologia polityczna
        * Dyplomacja wizualna
        * Ekologia a gospodarka i polityka w świecie współczesnym
        * Eksperymenty laboratoryjne w naukach społecznych
        * Estetyka grozy – Filozofia horroru
        * Estetyka upamiętniania Zagłady
        * Etyczny wymiar komunikacji politycznej
        * Etyka i polityka
        * Eurazja na mapie politycznej świata
        * Eurazja na mapie politycznej świata
        * Euro i suwerenne państwo europejskie
        * Europa Środkowa – polityka zagraniczna a przemiany wewnętrzne
        * Europejski wymiar sprawiedliwości
        * Feminizm jako ruch społeczny i jako refleksja teoretyczna Okres tzw. pierwszej fali (1848- 1918 i lata międzywojenne)
        * Filozofia polityki
        * Fotografia – rewolucja w sztuce, rewolucja w kulturze
        * Francja-Polska w zmieniającej się Europie
        * Globalizacja – demokracja – państwo narodowe
        * Globalizacja-zjawisko polityczne, ekonomiczne i społeczne. Historia i teoria procesów globalizacyjnych
        * Globalne problemy bezpieczeństwa międzynarodowego
        * Hinduizm: nurty, pisma kanoniczne i obyczajowość
        * Historia mediów – polityka, kultura, ludzie
        * Historia Żydów na świecie i w Polsce cz. I: starożytność i średniowiecze, cz. II: dzieje nowożytne
        * Historie wojen
        * Idee współczesne
        * Ideologie i ich patologie: rasizm, nacjonalizm, antysemityzm
        * Izrael: kultura, polityka, społeczeństwo
        * Japonia: tradycja, kultura, społeczeństwo
        * Jesień Ludów 1989
        * Kobiecość i męskość w kulturze współczesnej
        * Kolonizacja – dekolonizacja – demokratyzacja. Polityka w krajach postkolonialnych
        * Komunizm jako system państwowy w Polsce
        * Komunizm w Europie i na świecie
        * Konflikty na Bałkanach w XX wieku
        * Kultura i zachowania konsumenckie
        * Kultura żywego słowa
        * Kulturowe zróżnicowanie społeczeństwa polskiego
        * Literatura i media
        * Lobbing jako forma komunikowania
        * Lobbing w Polsce – aktorzy i strategie działania
        * Lobbing w stosunkach międzynarodowych
        * Lobbing w Unii Europejskiej
        * Makrostruktury społeczne
        * Marketing i reklama polityczna
        * Marketing w dyplomacji
        * Media i społeczeństwo
        * Mediatyzacja życia publicznego
        * Między tradycją a współczesnością. Dylematy polskiej polityki wschodniej 1989-2006
        * Migracje międzynarodowe w perspektywie lokalnej i globalnej
        * Młodzież w PRL
        * Muzyka jako brzmienie (O instrumentach i zespołach muzycznych)
        * Muzyka w XX i XXI wieku
        * Myśl feministyczna drugiej fali ruchu: główne nurty i programy
        * Niemcy w XX i XXI wieku: polityka, społeczeństwo, gospodarka
        * Nierówności społeczne w socjologii i psychologii społecznej
        * Od nienawiści do przyjaźni. Problemy sąsiedztwa polsko-niemieckiego
        * Pamięć i polityka
        * Państwa totalitarne w XX wieku
        * Państwo wobec wyzwań cywilizacyjnych. Rola Państwa w procesie zmian cywilizacyjnych w XX i XXI wieku
        * Patologie i zagrożenia życia publicznego
        * Patologie życia politycznego
        * Podstawowe zagadnienia socjologii historycznej
        * Podstawy prawne ładu medialnego w Polsce
        * Polityka historyczna
        * Polityka Rosji wobec obszaru postsowieckiego
        * Polityka w Eurazji w XX i XXI wieku
        * Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa Chin
        * Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa Indii i Pakistanu
        * Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa Rosji
        * Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa Ukrainy
        * Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa USA
        * Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa w regionie Australii i Oceanii
        * Polityka zagraniczna Watykanu
        * Polska i Europa. Przeszłość i teraźniejszość
        * Polskie elity intelektualne na tle międzynarodowym – historia i współczesność
        * Prawa człowieka w Europie
        * Prawo konfliktów zbrojnych i międzynarodowe prawo humanitarne
        * Proces legislacyjny RP
        * Przemoc, agresja, wojna: źródła i funkcje społeczne
        * Psychologiczne problemy współczesności: bieda i upośledzenia społeczne
        * Psychologiczne problemy współczesności: rasizm i ksenofobia
        * Rasizm a kultura popularna
        * Religia i polityka
        * Religie świata
        * Ryszard Kapuściński – dziennikarz, pisarz, mistrz
        * Semiotyka marketing i reklamy
        * Skandynawia: historia – kultura – społeczeństwo
        * Służby specjalne w stosunkach międzynarodowych
        * Socjologia gospodarstwa domowego
        * Socjologia kultury
        * Socjologia problemów społecznych
        * Socjologia wizualna w praktyce
        * Społeczeństwo europejskie w procesach przemian XX wieku cz. I
        * Społeczeństwo informacyjne
        * Stosunki międzynarodowe na Bliskim Wschodzie i w Zatoce Perskiej
        * Style życia: zróżnicowania i uwarunkowania
        * System polityczny PRL
        * System polityczny RP
        * Techniki lobbingu
        * Techniki negocjacyjne
        * Teoria i praktyka badań rynkowych
        * Teoria i przemiany komunikacji społecznej w XX wieku
        * Teoria walki informacyjnej
        * Teorie kultury
        * Terroryzm i zagrożenia bezpieczeństwa międzynarodowego
        * Transformacja na terenie byłego ZSRR
        * Typy przywództwa politycznego w Eurazji
        * Utopie i antyutopie, myśl i działanie, meandry i manowce myśli społecznej
        * Warsztaty komunikacji publicznej
        * Wirtualne metody: socjologiczne i antropologiczne badania on-line
        * Władza, przemoc, zło
        * Wokół kontrkultury
        * Wolności i prawa człowieka – wykład pamięci Marka Nowickiego
        * Współczesne konflikty etniczne
        * Współczesne migracje. Światowe trendy i polskie doświadczenia
        * Współczesne problemy społeczeństw europejskich
        * Współczesny ruch feministyczny
        * Współpraca sektora cywilno-wojskowego
        * Zarządzanie wiedzą i projektami
        * Życie codzienne w PRL 
     
    Przedmioty zaawansowane i monograficzne (fakultatywne) w języku angielskim

        * Africa in the 21st Century
        * American Presidency: The Institution and the People
        * Art and Bussines,
        * Can Computer Think?
        * Civil Liberties and American Constitutional Law
        * Communication Workshop
        * Comparative Welfare States
        * Conflict Resolution and Crisis Management
        * Contemporary World Societies
        * Culture - Transformation – Music
        * Culture, Organizations and Institutions
        * Current European Affairs
        * Democracy in America
        * Democratic Political Culture
        * Discrimination and Tolerance in Eastern and Central Europe: Polish-Jewish Relations in the 20th Century
        * Ecology in the Modern World
        * European Neighbourhood Policy
        * Focus on the Present World
        * Foreign and Security Policy in the Balkans
        * Foreign Policy of the United States
        * Indian Civilization
        * Institutions and Decision-Making in the EU
        * International Economics
        * International NGOs
        * International Public Law
        * International Trade Security
        * Introduction to European Integration
        * Introduction to International Business
        * Japan: Tradition, Culture, Society
        * Latin America: History and Present
        * Latin America: Societies, Cultures, Politics
        * Life-time financial decisions
        * Marketing and Society
        * Media and Communication in the US
        * Media and Democracy: A Transatlantic Perspective
        * Media and Elections
        * Media and Ethnic Conflict
        * Migration from the Local and Global Perspectives
        * Modern Developments in Public Administration,
        * Modern Jewish History
        * Moral Justifications of Violence
        * Music Cultures of the World
        * Nationalism in an Integrated Europe
        * Orientalism & Occidentalism: Mirrors of Otherness in Europe and Asia
        * Polish Lifestyle and Thought
        * Political Geography
        * Political Leadership in the US
        * Political Media Effects
        * Political Psychology,
        * Politics in Asia in XX and XXI Century
        * Reckoning with the Past: Should Justice be Sacrificed for Peace?
        * Sociology of Gender
        * Sociology of Post-Soviet Society
        * Soundtrack of Our Times: From Rags to Rap
        * Techniques of Negotiation
        * The Holocaust of European Jews
        * The Islamic World: Past, Present and Future
        * The John Paul II Theology and Its Social Significance

    Zajęcia ze stylu
     
        * Człowiek w malarstwie i filmie europejskim
        * Czystość i brud. Historie obyczajów higienicznych i praktyk sanitarnych
        * Dobro i zło w refleksji filozoficznej Józefa Tischnera nad polityką
        * Estetyka i teoria fotografii
        * Historia sztuki z elementami historii teatru, cz. 1 i cz. 2
        * Klub filmowy Collegium Civitas
        * Kultura – Transformacja – Muzyka. Czy nowe funkcje muzyki we współczesnym świecie?
        * Kultury muzyczne świata
        * Kultury tradycyjne wobec współczesności: przegląd interkontynentalny
        * Literatura science-fiction jako sposób uprawiania socjologii (Polska)
        * Muzyka popularna jako zapis epoki
        * Polska literatura popularna
        * Przemiany wizualności
        * Savoir-vivre
        * Sport i polityka
        * Subkultury młodzieżowe
        * Taniec w kulturach świata
        * Wariacje teatralne
        * Warsztaty komunikacji publicznej
        * Warsztaty psychologiczne
        * Wirtualne metody: socjologiczne i antropologiczne badania on-line
        * Wprowadzenie do sztuki najnowszej
        * Wprowadzenie do sztuki najnowszej i
        * Współczesna sztuka polska
        * Współczesna sztuka polska
        * Życie codzienne w starożytnym Rzymie

Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Studia II Stopnia- Marketing zarządzanie przedsiębiorstwem

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Politologia - Specjalność Marketing Polityczny - Studia II Stopnia

  • Centrum: ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Marketing produktów farmaceutycznych

  • Centrum: UW - Uniwersytet Warszawski
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Marketing usług finansowych

  • Centrum: UW - Uniwersytet Warszawski
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Marketing i Komunikacja Społeczna

  • Centrum: Europejska Wyższa Szkoła Informatyczno-Ekonomiczna w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Marketing polityczny

  • Centrum: Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie.
  • Więcej informacji
  • Kierownik Marketingu

  • Centrum: Ivora Cambridge Education Centre
  • Więcej informacji